گزارش تمرین استقلال ۹۳/۱۲/۲۷

تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت ۱۶ امروز تمرینات خود را در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.

رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی و مگویان و فرزین گروسیان ۶ بازیکنی بودند که در تمرین امروز تیمشان حضور نداشتند.

* کریم بوستانی مربی دروازه‌بان های این تیم نیز غایب بود.

* مدافع ارمنستانی استقلال برای شرکت در اردوی تیم ملی کشورش راهی ارمنستان شده و امیر قلعه‌نویی قبل از تمرین امروز تیم استقلال طی صحبت با میرشاد ماجدی پیگیر وضعیت غایبین تمرین امروز بود. امیر قلعه نویی از غیبت برخی بازیکنان خود ناراحت بود.

* سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و حدود ۵ دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* هنگامی که تمرین امروز آغاز نشده بود محسن فروزان قصد داشت شوتی را به تیر افقی دروازه‌ها بزند و درست مثل مسابقه‌ای که در برنامه نود توسط فردوسی‌پور برای بازیکنان نسل جدید و پیشکسوتان سال ۹۸ ترتیب داده شده این کار را انجام داد که وحید طالب‌لو خطاب به فروزان گفت: هر وقت سه ضربه متوالی را به تیرک زدی یعنی این کار را بلدی که فروزان پاسخ داد دیوید بکام هم نمی‌تواند سه ضربه پشت سر هم به تیر افقی بزند.

* جاسم کرار که در نیمه اول دیدار دوستانه استقلال و آلومینیوم دچار آسیب‌دیدگی شده بود امروز با لباس شخصی به محل تمرین آمد و تنها روی نیمکت نشست. وی در حالی که نظاره‌گر تمرین بود در هیچ کدام از برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان حضور نداشت.

* یک گروه تصویربرداری و تهیه برنامه‌های مستند برای گفت‌وگو با سرمربی تیم استقلال در کمپ حجازی حاضر شده بود.

*امیر قلعه‌نویی برخلاف چند روز گذشته که با لباس شخصی بر سر تمرینات تیم حاضر می‌ شد، امروز با گرمکن و لباس ورزشی در در وسط زمین حاضر شد و نظاره گر تمرینات بازیکنان این تیم شد.

* امیر قلعه‌نویی در حاشیه برگزاری تمرین امروز تیمش با کادر فنی خود جلسه‌ای را برگزار کرد.

* محور اصلی تمرین امروز استقلالی‌ها، گرم کردن بدن‌ها، ۴ به ۲ و فوتبال در نیمی از زمین با دروازه‌های کوچک بود که بازیکنان بیش از ۷۰ دقیقه این تمرین را پشت سر گذاشتند.

* آرش برهانی به دلیل درد جزیی که از ناحیه پا داشت تا انتهای تمرین در زمین نماند و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تمرین را زودتر از سایرین ترک کرد.

* تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی در دیداری دوستانه به مصاف صبای قم می‌رود.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “گزارش تمرین استقلال ۹۳/۱۲/۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.