گزارش تمرین استقلال ۹۴/۲/۷

عکس تمرینات استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه ساعت ۱۸ امروز دوشنبه‌ در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
* امروز نظم خوبی در کمپ استقلال برقرار بود و با تدابیر عباس نقدی‌زاده رئیس‌کانون هواداران استقلال از ورود افراد متفرقه به داخل زمین جلوگیری می‌شد تا خبرنگاران و بازیکنان بتوانند کار خود را انجام دهند. در تمرین روز شنبه یکی از لیدرهای استقلال به سمت محسن فروزان رفته و با او درگیری لفظی پیدا کرده بود که همین مسئله باعث شد امروز از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود.

* کرار جاسم که برای انجام امور شخصی راهی دبی شده و در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان دویدن دور زمین، فوتبال در دروازه‌های کوچک و فوتبال در ۲ گروه سبز و نارنجی بود.

* تا آغاز بخش فوتبال درون تیمی امیر قلعه‌نویی روی نیمکت نشسته بود اما بخش پایانی زیر نظر او برگزار شد و در برخی مواقع تمرین را متوقف تا به بازیکنان تذکر بدهد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود امیر قلعه‌نویی دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی آبی‌پوشان در بخشی از اظهارات خود به بازیکنان گفت که شرایط جدول را می‌دانید و از این پس باید برای شادی مردم بازی کنید. ما ۳ بازی حساس در پیش داریم و همه چیز در دستان شما است.

* هنگامی که بازیکنان مشغول دویدن دور زمین بودند جواد زرینچه و سجاد شهباززاده دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* هاشم بیک‌زاده امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد و پس از چند دقیقه دویدن دور زمین مشغول گفت‌وگو با میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال شد.

* حدود ۵۰ نفر هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و بدون هیچ سر و صدایی نظاره‌گر تمرین بودند. شماری از بانوان نیز در میان تماشاگران حضور داشتند.

* با توجه به اینکه آوردن بنر به تمرین مدتی است در تمرینات داغ شده امروز نیز بنری روی سکوها نصب شد که روی آن نوشته شده بود “ژنرال امیر خان طلایی، امیر پاشا سال‌هاست با توایم، از طرف امیرخانی‌ها”

* درگیری محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس با یکی از هواداران ایرانی در دوحه قطر صحبت بازیکنان و هواداران استقلال بود و آنها در این باره به اظهارنظر می‌پرداختند.

* هواداران استقلال همچنین در خصوص کری میلاد میداودی بازیکن سابق تیمشان و بازیکن فعلی سایپا که در دیدار مقابل پرسپولیس عدد ۴ نشان داده بود صحبت و او را یک استقلالی واقعی توصیف کردند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعهدر هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف صبای قم خواهد رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.