گزارش تمرین امروز استقلال (۹۵/۶/۱۴)

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری شد .

تمرین-استقلال

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان برای دقایقی با شاگردانش گفت‌وگو کرد و برنامه‌های تاکتیکی را برای آنها شرح داد، ضمن اینکه پیش از تمرین امروز بازیکنان برای دقایقی تنیس فوتبال بازی کردند.

* محسن کریمی که به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کرد، امروز به آبی‌پوشان اضافه شد. این بازیکن به همراه فرشید باقری و مجتبی حقدوست زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت.

* با توجه به بسته بودن تمرین امروز استقلال تماشاگر در محل تمرین این تیم حضور نداشت و تنها چند نفر از لیدر های استقلال در تمرینات حضور پیدا کردند.

* ارشیا بابازاده در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود و گلر سوم استقلال به دلیل سفر به آمریکا چند روزی است در جمع آبی‌پوشان حضور ندارد، وی دوشنبه به تهران بازخواهد گشت. همچنین قرار است مگویان طی امروز یا فردا به تهران بازگردد.

* بهتاش فریبا که برای سفر شخصی راهی ترکیه شده، هنوز به تهران بازنگشته، اما نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس حرکات ترکیبی انجام دادند. در بخش پایانی که در غیاب بازیکنان اصلی بازی روز گذشته برگزار شد، بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند. نفرات اصلی استقلال در بازی دیروز بعد از ۲۰ دقیقه راهی استخر و سونا شدند.

تمرین فردای تیم فوتبال استقلال تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان از روز سه‌شنبه مجدداً برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.