گزارش تمرین با نشاط عصر امروز(۳۰ تیر ۹۴)

رمضانی

تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین کرده بود از ساعت ۱۸:۳۰ برنامه‌های تاکتیکی را برگزار کرد مطابق معمول روزهای گذشته طراحی تمرین در رختکن تیم استقلال انجام شد و به همین دلیل بازیکنان چند دقیقه‌ای دیرتر به داخل زمین آمدند.

*ریوالدو هافبک برزیل و جدید آبی‌پوشان در تمرین امروز حاضر نبود و قرار است وی از فردا به جمع استقلالی‌ها ملحق شود.

*حضور پرشمار بازیکنان جوان و تستی در تمرین امروز به چشم آمد تا جایی که فرزاد مجیدی از اعضا تدارکات خواست بازیکنان تستی برای تعویض لباس به رختکن نیایند و در کنار زمین این کار را انجام دهند درطول برگزاری تمرین نیز این بازیکنان پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال بازی می‌کردند و بازیکنان اصلی در قسمت دیگری از زمین کار تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*با وجودی که محسن فروزان امروز اعلام کرده بود به دلیل عدم توافق با مسئولان استقلال به تمرین می‌آید اما خبری از این بازیکن نشد و ظاهرا وی با سیاه‌جامگان مشهد به توافق رسیده و در صورت دریافت رضایت‌نامه همبازی عنایتی خواهد شد.

*جابر انصاری، میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی نفراتی بودند که امروز به تنهایی دور زمین دویده و برنامه‌های اختصاصی انجام دادند.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی ابی‌پوشان بودند.

*بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین بازیکنان در قالب ۲ گروه آبی و نارنجی (دست‌تشده) بازی کردند که در این بازی شور و هیجانی خاصی بین بازیکنان ایجاد شده بود به طور مثال جاسم کرار تو پا را با دست در دهانه دروازه و در یک قدمی برای مگویان ارسال کرد و در حالی که دروازه خالی بود مدافع ارمنی توپ با سر به تیر دروازه کوبید که این مسئله باعث خنده بازیکنان شد.

*در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند که پرویز مظلومی با لباس ورزشی از گوشه زمین برنامه‌ها را نظاره‌گر بود و مجید صالح نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و آبی‌پوشان پس از یک روز استراحت روز شنبه برای دیدار با سیاه‌جامگان مشهد تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

تیم فوتبال استقلال هفته آینده در اولین دیدار خود و در افتتاحیه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.