گزارش تمرین بدنسازی استقلال در مجموعه انقلاب

نوازی

تمرین امروز استقلال که اولین تمرین بدنسازی این تیم بود در مجموعه انقلاب انجام شد .

*این تمرین با انجام تست چربی شروع شد.

*محمدرضا خرسندنیا و جابر روزبهانی به همراه تعدادی از بازیکنان جوان تیم از حدود ساعت ۹:۳۰ با حضور در سالن وزنه تحت نظر مسئول سنجش آمادگی جسمانی مجموعه انقلاب، قد و وزن خود را اندازه گیری کرده و تست چربی می دادند.

*حسین ترابپور، سیروس دین محمدی و محمد نوازی به همراه یکدیگر به محل تمرین استقلال رسیده و وارد سالن آمادگی جسمانی شدند.

* آتیلا حجازی که دیروز به عنوان مربی استقلال انتخاب شده بود، مثل تمرین عصر دیروز غایب بود.

*پرویز مظلومی و مجید صالح، سرمربی و دستیار اول سرمربی استقلال، دقایقی پس از حضور مربیان تیم به سالن وزنه رفتند و مورد استقبال دیگر اعضای کادر فنی قرار گرفتند.

*حنیف عمران زاده و سجاد شهباززاده به اتفاق هم به محل تمرین تیم رسیدند و دقایقی پس از آنها وحید طالب لو، میلاد فخرالدینی و محسن فروزان به جمع دیگر بازیکنان استقلال اضافه شدند و برای شرکت در تست چربی در صف انتظار نشستند.

*امیرحسین صادقی، رضا عنایتی و امین حاج محمدی از بازیکنانی بودند که روز گذشته در جلسه با افشارزاده شرکت کردند اما در تمرین امروز شرکت نکردند و جزو غایبان اولین جلسه تمرین بدنسازی محسوب شدند.

* امیر حاج قاسم، مربی بدنساز نیم فصل سال قبل استقلال و کاندیدای پست مربی بدنساز این فصل استقلال که از کارمندان مجموعه ورزشی انقلاب است در سالن وزنه مجموعه انقلاب حضور داشت .

*آن دسته از استقلالی ها که تا دو فصل پیش با امیر حاج قاسم در کادر فنی امیر قلعه نویی همکاری داشتند به سراغ او رفته و علت عدم همراهی اش با کادر فنی جدید تیم را جویا می شدند که امیر حاج قاسم هم در پاسخ، سفر پیش رویش به اروپا را دلیل اصلی همراهی نکردن کادر فنی استقلال عنوان می کرد.

*حنیف عمران زاده مانند همیشه با انرژی و انگیزه زیادی در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد و علاوه بر شوخی با امیر حاج قاسم و خوش و بش با او از حسین ترابپور درخواست می کرد تا او هم در تست چربی شرکت کند تا میزان چاقی اش مشخص شود. ترابپور هم در پاسخ به او گفت من یک گرم چربی اضافی ندارم.

*مدافع استقلال پس از شرکت در تست چربی به سمت نیمکت کنار سالن رفت و کنار مظلومی و ترابپور نشست و به مدت ۱۰ دقیقه با سرمربی تیم به گفت و گو پرداخت.

*حضور اعضای تیم تکواندوی دانشجویان ایران در سالن سنجش آمادگی جسمانی همچنین اعضای تیم ملی بوکس کشور که در قسمت دیگر سالن مشغول انجام تمرینات بدنسازی خود بودند از دیگر حاشیه های تمرین امروز صبح استقلال بود.

*آرش برهانی آخرین نفر از جمع بازیکنان حاضر در سالن بود که به جمع آبی پوشان پیوست و با توجه به اینکه قرار بود قبل از شروع تمرین از همه بازیکنان تست چربی گرفته شود مجید صالح به شدت به او اعتراض کرد که مگر من نگفتم ساعت ۹:۳۰ اینجا باشید. من چه زمانی گفتم تمرین ۱۰:۳۰ شروع می شود. حالا باید به خاطر دیر آمدنت تمرین را با تاخیر آغازی کنی.

*زمانی که محسن فروزان برای شرکت در تست چربی آماده می شد میلاد فخرالدینی و وحید طالب لو در همین ارتباط سر به سر او می گذاشتند و می گفتند نگران نباش، خیلی چاق نشده ای. فروزان هم خیلی جدی پاسخ می داد اتفاقا لاغرتر از قبل شده ام.

*ورود صادق درودگر به همراه دکتر ستوده، پزشک تیم استقلال، اتفاق بعدی تمرینات صبح بود که تا اندازه ای جو آرام سالن سنجش آمادگی جسمانی را بر هم زد. دیده بوسی درودگر با صدای بلند با عمران زاده، برهانی، نوازی، طالب لو، دین محمدی و سایرین سالن تمرین را به سالن عروسی شبیه کرده بود.

*در جلسه پرویز مظلومی و دکتر ستوده، پزشک تیم، در ارتباط با همکاری کادر پزشکی قبلی با جدید تفاهم شد تا اعضای قبلی کادر پزشکی فصل جدید هم کنار کادر فنی حضور داشته باشند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.