گزارش تمرین عصر استقلال ۹۴/۶/۴

 

آرش برهانی

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* با توجه به اینکه نفت تهران نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در بازی رفت در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ به مصاف الاهلی امارات برود، طرفداران در حال ورود به ورزشگاه بودند. در میان آنها عده‌ای با پرچم استقلال و پرسپولیس در حال رفتن به ورزشگاه بودند.

* حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، ریوالدو، خسرو حیدری، امید ابراهیمی ۵ بازیکن استقلال به همراه مجید صالح و محمد نوازی غایب بودند. نوازی به دلیل حضور در تمرین ستارگان و ریوالدو به دلیل پیگیری تمدید روادید خود حضور نداشتند. همچنین صالح به دلیل سفر به آمریکا از مسئولان استقلال مرخصی گرفته است.

* یک دستگاه اتوبوس که حامل مدرسه فوتبال کشاورز نونهالان لنگرود بود در تمرین استقلال رویت شد. پارچه‌ای روی اتوبوس دیده می‌شد که روی آن نوشته شده بود: «بازدید از تمرین تیم فوتبال استقلال تهران». بازیکنان نونهال لنگرود که از دیدن بازیکنان استقلال به وجد آمده بودند با شیپورهای خود برای لحظاتی تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داده بودند. آنها دقایقی به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرداختند.

پرویز مظلومی دقایقی کوتاه برای این افراد صحبت کرد و سپس از بازیکنان خواست در کنار بچه‌های نونهال قرار گرفته تا عکس یادگاری بگیرند. بچه‌های نونهالان مدرسه کشاورز به هر یک از بازیکنان استقلال کلوچه مخصوص شهر لنگرود را اهدا کردند.

* کرار جاسم که در بازی با ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده بود امروز بدون مشکل همراه آبی‌پوشان تمرین کرد.

* سجاد شهباززاده که به دلیل عدم دریافت مطالباتش خواستار دریافت رضایتنامه از باشگاه استقلال شده بود، در تمرین حضور داشت و با آبی‌پوشان تمرین کرد.

* محور تمرین آبی‌پوشان تنها به کارهای استقامتی، دوهای سرعتی و کششی اختصاص داشت و بازیکنان تمرین تاکتیکی انجام ندادند.

* از تمرین آبی‌پوشان تنها ۱۰ نفر استقبال کردند.

* در یکی از پیست‌های مجموعه ورزشی آزادی مسابقات کارتینگ برگزار می‌شد که صدای آنها بازیکنان و هواداران را کلافه کرده بود.

* بازی ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان یکی از محورهای صحبت‌های بازیکنان و کادرفنی بود. همچنین بازیکنان در خصوص دیدار نفت مقابل الاهلی نیز صحبت می‌کردند و نظرات خودشان را به یکدیگر می‌گفتند.

* سیروس دین‌محمدی و فرزاد مجیدی دقایقی با پرویز مظلومی صحبت کردند.

* منصور پورحیدری اواسط تمرین پس از صحبت با مظلومی محل تمرین را ترک کرد.

* امین حاج‌محمدی به دلیل مصدومیت تمرینات سبک‌تری نسبت به سایر بازیکنان انجام داد.

* دروازه‌بانان استقلال زیر نظر حسین تراب‌پور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر ۲۰ شهریورماه مقابل نفت تهران برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.