گزینه های خط دفاعی استقلال چه کسانی هستند ؟

اختصاصی آبی پوشان – تا این لحظه که این مطلب را مینویسیم هنوز جواب نه پژمان منتظری به صورت دقیق مشخص و تایید نشده است ولی اگر پژمان منتظری به صورت قطعی جذب استقلال نشود چه گزینه هایی میتواند وجود داشته باشد ؟

اولا باید توجه کنیم که منصوریان اصرار زیادی به حفظ دو مدافع برزیلی خود دارد و با حفظ مجید حسینی هم عملا استقلال در خط دفاعی همان نفرات فصل قبل را خواهد داشت و از نظر نفری و عددی شاید نیاز به جذب مدافع حس نشود ولی باید یادمان باشد که این مدافعین ضعف هایی داشتند و به خصوص پادوانی که در برخی بازیهای حساس و در برابر تیمهایی که بازیکنان سرعتی دارند به مشکل میخورد .

معطل کردن پژمان منتظری و همچنین بازی او با نام استقلال باعث شد برخی از گزینه ها از دست استقلال خارج بشوند و با تیمهای دیگر قرار داد ببندند  به خصوص دو مدافعی که از دست استقلال پریدند و منصوریان علاقه زیادی به آنها داشت :

سیاوش یزدانی :

مدافع فصل قبل پیکان به سپاهان اصفهان پیوست .

این مدافع که مورد قبول منصوریان است و خودش نیز از استقلالیهای متعصب می باشد و همچنین رفاقت سختی با رحمتی دارد .

محمد دانشگر:

شاگرد سابق منصوریان در نفت تهران که اتفاقا او هم از دوستاران استقلال است و منصوریان هم اعتقاد زیادی به سبک بازی اش دارد به تیم سایپا منتقل شد .

و اما گزینه های بای مانده چه کسانی هستند ؟

شاید بتوان از بین مدافعین لیگ برتری دو گزینه را برای استقلال در مقطع فعلی مطرح کرد :

ایگور پراهیچ :

این مدافع کروات که در مقطعی هم مورد توجه برانکو ایوانکویچ بود فعلا با تیمی قراردادی ندارد . البته تیم سال قبل او یعنی نفت با او صحبت هایی داشته و همچنین پارس جم ولی فعلا بازیکن آزاد است و با تیمی قرارداد نبسته است .

خالد شفیعی :

مدافع مستحکم تراکتورسازی که بر سر مسائل مالی با تراکتورسازی به اختلاف خورده است و ادعا کرده بود برای عقد قرارداد با یک تیم کره ای به این کشور خواهد رفت و فعلا بازیکن آزاد می باشد و در ابتدای نقل و انتقالات هم مذاکره کوتاهی با استقلالیها داشته است .

 

در انتها باید منتظر بمانیم ببینیم تکلیف منتظری چه می شود و در صورت نیامدن قطعی او آیا استقلال خواهد توانست در روزهای آتی با دو مدافع برزیلی خود تمدید کند یا نه و سپس ببینیم منصوریان نیازی به جذب مدافع جدید احساس می کند یا نه ؟

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “گزینه های خط دفاعی استقلال چه کسانی هستند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.