یک بازی خوب و یک برد شیرین دیگر

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

هر چند که در این فصل و تا اینجای کار تعداد بردهای تیم محبوبمان آنقدرها زیاد نبود که نتوانیم بهترین هایش را انتخاب کنیم اما نیمه دوم بازی با گسترش را می توان یکی از زیباترین نیمه های این فصل تیم استقلال نام برد. باز بالاخره اعتماد به جوانانی همچون نورافکن و اسماعیلی و مجید و حسین حسینی جواب داد درست همچون نیم فصل دوم فصل گذشته.
وباز به دست آوردن یک برد شیرین با یک بازی خوب و روان و امیدوار کننده. گفتیم و نوشتیم امیدوار کننده و درست مثل همیشه امیدواریم که این بازی های خوب و روان و نتیجه بخش تیم محبوبمان به تنها این بازی و هر چند بازی در میان قطع نشود. امیدواریم که تیم محبوبمان حداقل چندین بازی متوالی طعم شیرین و لذت بخش برد را بچشد تا مقداری از آن ناکامی ها و عدم نتیجه گیری های ابتدای فصل جبران شود و به باد فراموشی سپرده شود.
و باز امیدواریم که شفر در همین چند بازی توانسته باشد به ترکیب اصلی و دلخواه خودش دست یافته باشد و به قول معروف دیگر کمتر به ترکیب تیم برنده و موفق دست زده شود و با شناخت یک ترکیب ثابت آن را با همین روال پیش برد.
جای خالی تماشاگران و هواداران در این بازی بسیار خالی بود هر چند که شاید یکی از دلیل موفقیت و نتیجه گیری تیم محبوبمان عدم وجود استرس و ترس از شعارها و انتقادهای مستقیم هواداران و سکونشینان بود که توانست نتیجه بخش باشد، اما از حق هم نگذریم حضور هواداران و تماشاگران حتی اگر با نقد و شعار هم همراه باشد برای تیم استقلال باید دلگرم کننده باشد. چون این هواداران و سکونشینان هستند که به هیچ وجه تیم محبوبشان را تنها نمی گذارند و اگر هم شعاری می دهند و حرفی می زنند به این خاطر است که همراه تیم هستند و در سرمای استخوان سوز پاییزی همراه تیم هستند و از تیم همه جوره انتظار دارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.