بازگشت مجید صالح به تمرینات استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز  پیگیری شود ، به دلیل جلسه کادر فنی استقلال در رختکن با بازیکنان با ۳۰ دقیقه تأخیر انجام شد.

مجید صالح که بامداد امروز از آمریکا به تهران برگشته است، در تمرین حاضر شد و با کادر فنی و مربیان استقلال خوش و بش کرد.

سیدمهدی رحمتی، مگویان و یعقوب کریمی سه بازیکنی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند، ضمن اینکه میلاد فخرالدینی به دلیل مسمومیت، محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد.

پرویز مظلومی با تأخیر به زمین چمن آمد و کارهای تاکتیکی را به دستیارانش سپرد.

پدر حسین ترابپور مربی گلرهای استقلال در تمرین امروز حاضر بود. فرزاد مجیدی و تعدادی از بازیکنان هنگام دیدن وی به سمت او رفته و به و خوشامد گفتند.

تمرین امروز بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص داشت و بازیکنان با دروازه‌های کوچک، فوتبال درون‌تیمی را بازی می‌کردند. نکته قابل توجه در مسابقه امروز، جر و بحث امین حاج‌محمدی با بهنام برزای بود که این دو بازیکن برای دقایقی تمرین استقلال را متوقف کردند. همین موضوع باعث شد تا پرویز مظلومی هر دو نفر را به سمت خود فرابخواند و درنهایت آنها را آشتی بدهد. حاج‌محمدی و برزای بعد از این اتفاق، با یکدیگر روبوسی کردند.

تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که قرار است استقلالی‌ها ساعت ۱۷ در سالن وزنه ورزشی انقلاب کار بدنسازی انجام دهند.

در تمرین امروز آبی‌پوشان یک دوربین برای تهیه مستند حاضر شد و تصاویر را ضبط کرد.‌
‌ ‌

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.