گزارش تمرین امروز استقلال (۳۰ دی ۹۴)

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز برگزار شد .
* پرویز مظلومی به دلیل کسالت در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.

* خسرو حیدری که به بهشت‌زهرا هم رفته بود در تمرین امروز غایب بود و هرائر مگویان نیز دیگر غایب تمرین آبی‌پوشان محسوب می‌شد.

* سجاد شهبازراده با ۲۰ دقیقه تاخیر به محل تمرین تیمش رسید. وی هنگامی که به زمین شماره ۲ آمد به دویدن دور زمین پرداخت.

* مهدی رحمتی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و کار اختصاصی انجام داد. طالب‌لو و نجف‌زاده امروز زیر نظر حسین‌تراب‌پور کار کردند.

* قبل از شروع تمرین یکی از خبرنگاران خطاب به حنیف عمران‌زاده گفت کاظم اولیایی را در ختم دیدی. عمران‌زاده نیز در پاسخ به وی گفت هم او را دیدم و هم با وی خوش و بش کردم. ما مشکلی با هم نداریم. همه چیز تمام شد.

* برخلاف روزهای گذشته تمرین گرم کردن بازیکنان امروز به بازی دستش ده اختصاص داشت که بازیکنان موظف بودند توپ را تا نزدیک دروازه‌ ببرند و در نهایت با ضربه سر ضربات را تبدیل به گل کنند. هنگامی که هر تیمی موفق به گلزنی می‌شد با جیغ،‌داد و فریاد بازیکنان همراه بود و استقلالی‌ها در همین ابتدای تمرین کلی سر و صدا به راه انداخته بودند.

* کارتینگ ورزشگاه آزادی امروز اتومبیل‌های بسیاری را در خود می‌دید و مانور خودروها باعث ایجاد سر و صدا در مجموعه ورزشی آزادی شده بود که این مسئله باعث جلب توجه بازیکنن شد.

* یعقوب کریمی با پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی امروز کار ارسال از جناحین را انجام داد و کم کم به شرایط تمرینی درون تیمی رسید.

* حدود ۳۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین آبی‌پوشان حاضر بودند. آنها پیرامون حضور تیموریان در سایپا و حاشیه‌هایی که طی یکی دو روز آینده برای پیوستن این بازیکن به استقلال توسط کادر فنی و مدیریت باشگاه ایجاد شده بود، صحبت می‌کردند.

*در غیاب پرویز مظلومی، مجید صالح، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را بر عهده گرفته و استقلالی‌ها زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

* با توجه به اینکه آبی‌پوشان فردا بازی دوستانه دارند و روز گذشته دو نوبت تمرین کرده بودند، کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها سبک‌تر از روزهای گذشته بود.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهد رفت. حضور تماشاگران در این مسابقه بلامانع است و این دیدار برای یادبود شهدای رسانه برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.