گزارش تمرین استقلال در اولین حضور توسکی

تمرین-استقلال

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت ۱۵ در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما به دلیل بارندگی در روزهای گذشته این تمرین در کمپ مرحوم حجازی انجام شد.

* فرزاد مجیدی و روزبه چشمی غایبان تمرین استقلال بودند.

* فاتون توسکی، بازیکن آلمانی – کوزوویی که سابقه بازی در تیم‌های مختلف آلمانی را دارد، امروز در محل تمرین استقلال حضور یافت و از سوی مربیان به بازیکنان معرفی شد. استقلالی‌ها از قبل منتظر این بازیکن بودند، چرا که برای او پیراهن و لباس گرم تهیه کرده بودند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود پرویز مظلومی همه بازیکنان را دور خود جمع کرد تا برای آنها صحبت کند.

* سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان گفت: یک هفته دیگر به آغاز بازی‌های لیگ باقی نمانده و از شما می‌خواهم که با جدیت و تمرکز بالا تمرین کنید.

* هنگامی که صحبت‌های مظلومی با بازیکنان به پایان رسید، سرمربی استقلال بازیکنان زیر ۲۳ سال را دور خود جمع کرد تا در گوشه‌ای از زمین با آنها صحبت کند. سرمربی استقلال از این بازیکنان خواست که بدون توجه به مسائل مختلف تنها فکر و ذکرشان تمرین باشد و از هر فرصتی که به آنها می‌رسد، استفاده کنند.

* حدود ۲۰ نفر از طرفداران استقلال در یک هوای بارانی نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند که بیشتر صحبت‌های آنها درباره ناکامی مدیران استقلال در جذب بازیکنان موردنظر پرویز مظلومی بود. یکی از هواداران استقلال که عصبانی بود تأکید کرد، مسئولان باشگاه بلایی که فصل گذشته سر قلعه‌نویی آوردند، امروز بر سر مظلومی آورده‌اند.

* سیدمهدی رحمتی به سمت پرویز مظلومی رفت که دقایقی با او به صورت خصوصی صحبت کند.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین، آقاوسط و فوتبال تحت‌فشار بود.

* گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره تخلفات فوتبال موضوعی بود که بازیکنان، مربیان و خبرنگاران در محل تمرین درباره آن صحبت می‌کردند و هر یک به گمانه‌زنی می‌پرداختند.

* با وجود اینکه گفته می‌شد دیدار دوستانه استقلال – پدیده خراسان در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اما ظاهراً محل انجام این بازی تغییر کرده و قرار است در کمپ باشگاه برگزار شود.

* امین حاج‌محمدی زمانی که قصد داشت با خودرو‌ی‌اش وارد کمپ شود به دلیل اینکه دو خودرو در کنار هم به گونه‌ای پارک کرده بودند که امکان عبور اتومبیلی دیگری وجود نداشت، قصد داشت از میان این دو خودرو عبور کند که همین مسئله باعث برخوردش با آن اتومبیل‌ها شد.

* هواداران استقلال در اواخر تمرین علیه کارلوس کی‌روش شعار دادند. آنها با شعار «کی‌روش یادت باشه، سید باید باشه» خواستار بازگشت رحمتی به تیم ملی شدند.

* عباس کردنوری عضو هیئت مدیره استقلال در تمرین استقلال حضور یافت.

* تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر در اصفهان باید به مصاف ذوب‌آهن برود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.