تمرین استقلال با ۱/۵ ساعت تاخیر

تمرین-استقلال

تمرین استقلال که قرار بود از ساعت ۱۵ امروز  در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری شود، به دلیل تحریم تمرین توسط بازیکنان و تماس‌های مدیریت این باشگاه با کادر فنی و بازیکنان این تیم، از ساعت ۱۶ و ۳۰ برنامه‌های آماده سازی خود را پیگیری کرد. هنگامی که مظلومی در محل تمرین حاضر شده بود، متوجه شد که بازیکنان استقلال در ورزشگاه حضور پیدا نکردند و به همین دلیل با اعضای کادر فنی تیمش در رختکن جلسه‌ای را برگزار کرد.

* مهدی مومنی اولین بازیکنی بود که به زمین شماره ۲ آمد و بعد از گذشت دقایقی وقتی دید بازیکنان به ورزشگاه نیامدند، به سمت بیرون از استادیوم رفت و بعد از چند دقیقه به زمین شماره ۲ آزادی برگشت.

* با توجه به اعلام این موضوع که قرار است بازیکنان در محل تمرین شرکت نکنند، خبرنگاران و عکاسان زیادی به زمین شماره ۲ آمدند.

* با گذشت یک ساعت از موعد برگزاری تمرین امروز بازیکنان استقلال از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ حاضر شده و پس از گفت‌وگو با یکدیگر وارد زمین شدند.

* روزبه چشمی که به دلیل حضور در تیم ملی امید کمتر از سایر بازیکنان استقلال استراحت کرده بود پس از ۵ روز مرخصی امروز در تمرین تیمش شرکت کرد و بازیکنان این تیم استقبال گرمی از او به عمل آوردند.

* در ابتدای تمرین و پس از شکستن تحریم مظلومی بازیکنان را جمع کرد و تنها به این جمله بسنده کرد که مشکلات فنی حل شده و امروز در صحبتی که با آقای افشارزاده داشتم قرار است مطالبات شما پرداخت شود حتی مدیرعامل و چند نفر از بازیکنان هم صحبت کرد و خیال‌تان راحت باشد که این مشکل حل می شود. شما هم فقط حواس‌تان به بازی با ذوب‌آهن باشد چون این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد.

* بعد از صحبت مظلومی میثم مجیدی با پای لنگ‌لنگان نزد او رفت و گفت من نمی‌توانم تمرین کنم که در این لحظه سرمربی استقلال به شدت عصبانی شد و با صدای بلند گفت: نشنوم بخواهی از این برنامه‌ها داشته باشی. فقط بدو و تمرین کن که مجیدی در نهایت با آبی‌پوشان تمرین کرد.

* توسکی بازیکن آلمانی که به محل تمرین آمده بود، هنگامی که متوجه شد بازیکنان اعتصاب کرده‌اند متحیر مانده بود و از مدیر برنامه‌هایش سؤال می‌کرد چه اتفاقی افتاده است؟ مدیر برنامه‌های این بازیکن وقتی جریان را به او توضیح داد توسکی با تعجب و ناراحتی به اتفاقات تمرین نگاه می‌کرد.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز استقلال بود ولی بقیه بازیکنان در زمین شماره ۲ حاضر شدند.

* بازیکنانی که در ترکیب استقلال در بازی دوستانه روز گذشته حاضر بودند بعد از گذشت ۳۰ دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند و بقیه بازیکنان در دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* با اعلام کادر فنی تیم استقلال تمرینات آبی‌پوشان فردا تعطیل خواهد بود و استقلالی‌ها روز جمعه از ساعت ۱۵ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برای دیدار با ذوب‌آهن آماده خواهند شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.