پیام مهدی رحمتی به هواداران استقلال

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال که دیروز در ترکیب استقلال حضور نداشت پیامی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران منتشر کرد :

دیروز اصلا خوب بازی نکردیم و حتی نتیجه خوبی هم کسب نکردیم و با بازی ضعیفمون همه هواداران عزیز رو نگران کردیم .این تیم ظرف دوسال گذشته نتیجه نگرفته و امسال میانگین سنی تیم خیلی جوون شده و ترکیب تیم خیلی تغییر کرده ولی با همین تیم و کادرفنی تاکنون در صدر جدول هستیم . بازی دیروز نه تنها هواداران بلکه همه بازیکنان و مربیان رو نگران کرده ولی هواداران باید ضمن رعایت احترام به بچه ها اگر اعتراض یا انتقادی دارند اون رو مطرح کنند . طبیعی است که تیم در مواقع پیروزی خیلی نیاز به حمایت نداره و در مواقع سخت یا شکست حمایت هواداران رو لازم داره .بیش از هفتاد سال از تاریخ تاسیس “استقلال بزرگ ” می گذره و بازیکنان زیادی امدند و رفتند اما فقط استقلال ، احترام و هواداران ان مانده اند .طرفداران استقلالی مطمئن باشند که بچه ها با این مساوی به خودشون می ایند و ان شا ا… از بازی با نفت همون استقلالی خواهیم بود که هواداران دوست دارند .فقط از هواداران عزیز و دوست داشتنی
می خوام که این تیم رو حمایت کنند و به جوونا و کل تیم روحیه بدهند  . یادمون نره که این بچه ها فینالیست جام حذفی هستند و مطمئنم که امسال در پایان کار با توکل به خداوند و تلاش بچه ها دل هواداران رو شاد می کنیم.هواداران عزیز ، دست کمک و یاری به سمت شما دراز می کنم و دست همه رو می بوسم و ازتون می خوام که تیم رو حمایت کنید . یقین بدونید که همه بچه های تیم هم قسم برای موفقیت و سربلندی شما و سرافرازی استقلال با همه وجودشون تلاش می کنند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.