گزارش تمرین استقلال (۵ اسفند ۹۴)

مظلومی

تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* مهدی رحمتی زودتر از سایر بازیکنان در محل تمرین حضور یافت و به همراه مربی دروازه‌بانان استقلال به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* خسرو حیدری، روزبه چشمی، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی و علیرضا رمضانی غایبان تمرین بودند.

* پرویز مظلومی قبل از ورود بازیکنان به داخل زمین به حالت شوخی نیزه‌ای در دست گرفت تا جابر انصاری بازیکن استقلال را بزند که این موضوع تعجب خبرنگاران را در پی داشت. مظلومی هم وقتی تعجب خبرنگاران را دید به حالت شوخی به آنها گفت: این موضوع را بنویسید‍!

* فرزاد مجیدی سرپرست موقت تیم استقلال که چند روزی در تمرینات استقلال غایب بود، امروز با چهره‌ای خندان به میان خبرنگاران آمد و به شوخی حضورش را به آنها اعلام کرد. سرپرست موقت استقلال همراه برادرش فرهاد مجیدی در دوبی به سر می‌برد.

* منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند، در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و بازیکنان استقلال و کادر فنی با او خوش و بش کردند. سرپرست تیم استقلال پیش از آغاز تمرین با بازیکنان صحبت‌هایی انجام داد. پورحیدری در کنار نصرالله عبداللهی نظاره‌گر تمرین بود.

* پرویز مظلومی به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان استقلال صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از اظهارات خود از شاگردانش خواست که در روزهایی که لیگ تعطیل است در تمرینات با جدیت شرکت کنند و همه تمرکزشان به بازی با راه‌آهن باشد.

* بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات هوازی و کششی و نرمشی پرداختند. پس از این آیتم‌ها، بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شدند و کار با توپ و تمرینات تاکتیکی را مرور کردند. بازیکنان استقلال بعد از تمرینات تاکتیکی رو به کارهای استقامتی و سرعتی آوردند و سپس به دو گروه تقسیم شده و باز هم کارهای تاکتیکی انجام دادند.

* در حاشیه تمرین پرویز مظلومی از غیب خسرو حیدری مطلع شد و با حالتی ناراحت به فرزاد مجیدی گفت: خسرو کجاست و چرا به تمرین نیامده است؟ فرزاد مجیدی تلفن همراه خود را روشن کرد تا با خسرو حیدری تماس بگیرد و علت غیبتش را جویا شود. پرویز مظلومی به شدت از عدم حضور خسرو حیدری در تمرین عصبانی بود.

* مارکوس نوبل بازیکن سوئدی خارجی استقلال که چند روزی است که در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کند، امروز هم در تمرین استقلال حاضر شد و به همراه بازیکنان تمرین کرد. این در حالی است که استقلال با عادل شیحی مراکشی به توافق رسیده است و جای خالی برای جذب بازیکن ندارد.

* پرویز مظلومی برای لحظاتی با مهدی رحمتی در حاشیه تمرین صحبت کرد.

* از تمرین استقلال استقبال زیادی نشد و تنها چند نفر نظاره‌گر تمرین بودند.

* تیم استقلال فردا در دیداری دوستانه ساعت ۱۵ به مصاف اکسین البرز می‌رود که هدایت این تیم را علی لطیفی برعهده دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.