گزارش تمرین ریکاوری استقلال بعد از برد راه آهن

تمرین  استقلال در حالی که قرار بود از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ آزادی آغاز شود با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین بازیکنان را در رختکن جمع کرد و جلسه‌ای در مورد عملکرد آنها در بازی با راه‌آهن برگزار کرد. مجید صالح مثل روزهای گذشته نکات فنی بازی را به بازیکنان گوشزد کرد و از آنها خواست در بازی‌های بعدی اشتباهاتشان را تکرار نکنند.

*  فرزاد مجیدی بعد از مدت‌ها غیبت در تمرین استقلال امروز به زمین شماره ۲ آمد و وظایف سرپرستی خود را انجام داد.

* بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته بودند، امروز تنها ۲۰ دقیقه تمرین کردند و سایر بازیکنان زیرنظر کادرفنی به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

* جابر انصاری که به تازگی دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته، امروز به همراه بازیکنان اصلی محل را ترک کرد و به استخر و سونا رفتند.

* یعقوب کریمی بعد از مدت‌ها مصدومیت امروز به محل تمرین آمد و به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت، همچنین خسرو حیدری امروز به تمرینات گروهی اضافه شد.

* امروز یک گروه از یک کمپانی معروف پوشاک به محل تمرین آبی‌ها آمدند و فیلم و عکس گرفتند. البته استقلال تا پایان فصل آینده با کمپانی ۳۶۱ درجه قرارداد داردو خیلی بعید است که آنها بخواهند اسپانسرینگ تیم استقلال را در اختیار بگیرند.

* بازیکنانی که روز گذشته برابر راه‌آهن بازی کرده بودند تنها ۳۰ دقیقه به تمرین پرداختند و سایر بازیکنان زیرنظر کادرفنی به کار با توپ و کارهای تاکتیکی پرداختند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.