تمرین ریکاوری بازیکنان استقلال بعد از تساوی برابر استقلال خوزستان

تمرین استقلال یک روز بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. قرار بود این تمرین ساعت ۱۷ آغاز شود اما به دلیل جلسه مظلومی با بازیکنان با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

تمرین

* هنگامی که مظلومی قصد داشت با بازیکنان صحبت کند، رحمتی مشغول تمرینات اختصاصی بود و سرمربی استقلال از تدارکات تیم خواست که وی را فرا بخواند تا جلسه با حضور تمامی بازیکنان برگزار شود.

* آرش برهانی که از سوی مظلومی از لیست ۱۸ نفره استقلال مقابل استقلال خوزستان خط خورده بود، امروز با چهره‌ای ناراحت در محل تمرین حضور داشت.

* زمانی که مجید صالح خبرنگاران را دید به آنها گفت «آیا باز هم داور به سود ما سوت زد؟»، خبرنگاران در پاسخ مربی استقلال گفتند اشکان خورشیدی داور دیدار روز گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرده که تصمیماتش درست بوده است و صالح در واکنش به اظهارات خورشیدی گفت که نمی‌داند چه چیزی باید بگوید.

* مدد جباری، تدارکات استقلال با یک جعبه شیرینی در تمرین حاضر شده بود که خبرنگاران به شوخی به وی گفتند که آیا استقلال به برتری رسیده است که با خودش شیرینی به محل تمرین آورده است؟ تدارکات استقلال پاسخ داد که این شیرینی برای تغذیه بازیکنان است و هر روز به آنها داده می‌شود.

* بازیکنانی که روز گذشته به طور ثابت به میدان رفته بود، زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور به تمرین اختصاصی پرداختند و سایر بازیکنان زیر نظر مربیان استقلال تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* نصرالله، عبداللهی مشاور سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین حضور داشت و جلسه‌ای را به صورت سرپایی با مظلومی برگزار کرد.

* پرویز مظلومی با چهره‌ای خندان در تمرین حضور داشت و با دستیارانش گفت‌وگو می‌کرد. به نظر می‌رسد سرمربی استقلال به دلیل حمایتی که امروز اعضای هیئت مدیره از او کرده‌اند، خوشحال بود.

* بازیکنانی که تمرین ریکاوری پرداختند، پس از ۲۰ دقیقه راهی سونا و استخر شدند.

* این بازیکنان زمانی که مشغول تمرین ریکاوری بودند در طول تمرین در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت می‌کردند.

* محسن کریمی که روز گذشته مصدوم شده بود، تنها غایب تمرین بود.

* جابر انصاری که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل استقلال خوزستان را از دست داده بود، امروز به همراه امین حاج محمد به تمرین اختصاصی پرداخت.

* از تمرین امروز استقلال استقبال چندانی نشد و تنها ۵ هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند.

* با تصمیم کادر فنی تمرین فردا (سه‌شنبه) آبی‌پوشان تعطیل است و بازیکنان از روز چهارشنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل سپاهان پیگیری می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و پنجم در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “تمرین ریکاوری بازیکنان استقلال بعد از تساوی برابر استقلال خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.