گزارش تمرین استقلال (۹۵/۲/۱۱)

اولین تمرین استقلال بعد از دیدار مقابل سایپا در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد .

* با توجه به پیروزی آبی پوشان مقابل سایپا حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران استقلال خود را به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رسانده و از بازیکنان حمایت کردند.

* در حالی که هنوز تمرین آغاز نشده بود، منصور پورحیدری به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمد و مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.

* سیدمهدی رحمتی، سجاد شهباززاده، عادل شیحی، روزبه چشمی و حنیف عمران زاده، نفراتی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند. رحمتی و شهباززاده به همراه یکی از عوامل تیم استقلال به شهر مشهد سفر کردند و به همین علت در تمرین حضور نداشتند.

* با توجه به شکست تیم پرسپولیس و صدرنشینی استقلال خوشحالی در چهره تماشاگران و بازیکنان این تیم دیده می‌شد و آنها با اشاره به مسابقه روز یکشنبه خوش بین به شکست تراکتورسازی بودند.

* تعدادی از تماشاگران قبل از شروع تمرین با تهیه شیرینی به این شکل پیروزی مقابل سایپا و بازگشت استقلال به صدر جدول را به یکدیگر تبریک گفتند.

* نصرالله عبداللهی و ادموند اختر نفراتی بودند که در تمرین امروز از گوشه‌ای از زمین در کنار پورحیدری برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود، پرویز مظلومی برای دقایقی شاگردانش را جمع کرد و پیرامون بازی با تراکتورسازی با آنها به گفتگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال از شاگردانش خواست که در این دو هفته تمرکز خود را روی مسابقات بگذارند و البته کاری به نتایج و اتفاقات رخ‌داده در تیم‌های رقیب نداشته باشند.

* بعد از صحبت‌های مظلومی، وی امید نورافکن مدافع جوان تیمش را کنار کشید و به صورت جدی با او صحبت کرد. مظلومی همچنین با خسرو حیدری برای دقایقی به گفتگو پرداخت.

* فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز هماهنگی‌هایی را برای حضور بازیکنان در استخر و سونا انجام داد و تماس‌هایی را در این رابطه برقرار کرد.

* تعدادی از لیدرهای استقلال امروز تماشاگران را به روی سکوها برده و نکته جالب اینجا بود که برای اولین بار بعد از دربی بازیکنان و اعضای کادر فنی مورد تشویق قرار گرفتند. حتی در این بین بهرام افشارزاده که بعد از دربی با شعارهای تماشاگران روبرو شده بود، امروز مورد تشویق قرار گرفت.

مظلومی

* هواداران تیم استقلال در ادامه شعارهای خود با کنایه به رقیب دیرینه اشعاری را برای تیم پرسپولیس سروده و نداشتن جام قهرمانی طی سال‌های اخیر را به آنها کنایه می‌زدند، همچنین اشعار کنایه‌آمیزی درباره اظهارات سرپرست پرسپولیس مبنی بر پخش ساندویج به هواداران این تیم هم سروده شد.

در ادامه تماشاگران از مظلومی درخواست کردند که در بازی روز یکشنبه تراکتورسازی را شکست دهد.

* جالب‌ترین قسمت شعارهای تماشاگران استقلال به تشویق علیرضا منصوریان برمی‌گشت. هواداران با شعار (داش علی منصوریان) به این شکل هافبک محبوب سال‌های نه چندان دورشان را که با نفت تهران پرسپولیس را شکست داده بود، تشویق کردند.

* بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از تمرین امروز آرش برهانی دچار آسیب‌دیدگی و مجبور به ترک تمرین شد.

* در حاشیه تمرین امروز عکاسانی که در کنار زمین حضور داشتند صحنه‌ای را شکار کردند که ظاهرا فرزاد مجیدی در حال نشان دادن عدد ۶ به برخی افراد است. اما این موضوع درست نبود و سرپرست استقلال قصد داشت ساعت را به یکی از تماشاگران اعلام کند.

* محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان به انجام کارهای استقامتی و فوتبال درون‌تیمی بدون دروازه اختصاص داشت که بازیکنان بیش از یک ساعت این مراحل را پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.