صحبتهای مظلومی در برنامه نود

پرویز مظلومی امشب با حضور در برنامه ۹۰ اظهار داشت:من شرایط روحی خوبی ندارم و در تماسی که داشتم خواسته بودم من را معاف کنید.به ذوب آهن تبریک می گویم و از استقلالی ها عذرخواهی می کنم که نتوانستیم امسال جام بیاوریم.این موضوع دلایل متعدد داشت که درباره آن صحبت می کنم.

وی درباره اینکه آیا هنوز سرمربی استقلال گفت:بله من دو سال قرارداد دارم.سراغ گزینه های دیگر رفتند و موفق نشدند.ما در شرایط فورس ماژور آمدیم.۵ هفته فرصت داشتیم و باید یارگیری و بدنسازی می کردیم.جوانان زیادی هم اضافه کردیم.من برنامه سه ساله داشتم که با دو سال موافقت شد.من برای سال اول قول جام نداده بودم و قول تغییر نسل و سهمیه را داده بودم.فکر می کنم این کار را انجام دادیم.ما برای قهرمانی می جنگیدیم و در دو جام مدعی بودیم اما حواشی به وجود آمد که ناکام شدیم.دوست نداریم بهانه بیاورم و تقصیر را گردن کسی بیاندازم.۲۰ هفته در صدر بودیم و خیلی زود به فینال حذفی رفتیم.تیم های بزرگی مثل تراکتور،فولاد و نفت را در جام حذفی از سر راه برداشتیم.در نیم فصل اول دست من پر بود.این را می گویم که واقعا تنها بودم.افشارزاده حمایت می کرد ولی تنها بودم.ما مشکلات ابتدایی داشتیم.یک مجموعه برای قهرمانی باید تلاش کند من این را ندیدم.یک جی پی اس را نداشتیم.هزینه اش ۱۳۰ میلیون پولش بود.من کتبا خواستم.در هیات مدیره بارها شرکت کردم و حمایت لفظی داشتند.من بارها گفتم به مشکل می خوریم.می گفتم درست است صدر هستیم اما به مشکل می خوریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:ریوالدو و کرار را از دست دادیم.به من قول دادند که بهترین بازیکن را جای کرار می گیریم اما نشد.برای کرار مشکل ایجاد کردند.بازیکن خارجی برای پول می آید.من مشکلات انضباطی کرار را کنترل کرده بودم.من به پلی میکر نیاز داشتیم.همه فشار من روی امید ابراهیمی و چشمی بود.

وی ادامه داد:مشکل مالی هم داشتیم.افشارزاده ۳ میلیارد پولی که باید به تیم تزریق کند را به بازیکنان سابق داد.می شد با ۱۰۰ هزار دلار مشکل را حل کرد اما ۱۰۰ هزار دلار به ۴۰۰ هزار دلار رسید.در فشاری که روی خط هافبک من ایجاد شد چشمی آسیب دید.او قبل از بازی پدیده چند مسابقه پشت سر هم انجام داده بود و رباطش پاره شد.روی این مساله رباط چشمی پاره شد.من جابر انصاری را در این شرایط به خط میانی بردم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:من پس از رفتن کرار لیستی به باشگاه دادم که بازیکنانی را جذب کنیم اما نشد.مصدومان زیادی هم داشتیم.خسرو حیدری ۱۰ هفته نبود.محسن کریمی و عادل شیحی آسیب دیدند.خیلی از مقاطع فصل من برای ارنج مشکل داشتم.۲۱ هفته در صدر بودیم اما خیلی از ما انتقاد می شد.

وی درباره اینکه آیا استقلال مشکل بدنسازی نداشت گفت:بدنساز ما کارش را بلد است ولی فرصت نداشتیم.ما در ۵ هفته باید کار تاکتیکی می کردیم و بدنسازی هم انجام می دادیم.بدنساز ما هم زحمت می کشید.کسی فکر نکند ما خوابیدیم و تیم به اینجا رسید.حواشی زیادی در نیم فصل دوم اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال درباره انتقادات هیات مدیره بیان داشت:خیلی بودند که حمایت کردند و خیلی هم بودند انتقاد کردند.تیم جوان بود و تحت تاثیر قرار گرفتند.از بیرون نمی شود اظهارنظر کرد.می گویند چرا مظلومی تیم را دفاعی می چیند.ما روش مان را در دربی عوض کردیم به مشکل خوردیم.با این مصاحبه ها به مشکل خوردیم.وقتی مرتب به شما عادل فردوسی پور بگویند کسی قرار است جای شما بیاید چه اتفاقی می افتد.مرتب می گفتند که جای مظلومی کسی را می آوریم و بازیکن به من می گفت مگر شما قرار است بروی؟به خاطر حواشی حرف نزدم.دربی را شکست خوردیم یکی از اعضای باشگاه و بزرگ تیم خانه فرهاد مجیدی رفتند و تا ساعت ۴ صبح خواستند به استقلال بیاید.ایشان نمی داند فرهاد مجیدی پسر من است.رفتند با اسکوچیچ صحبت کردند.یک سری با یک آقای دیگر صحبت کردند.معلوم نیست اینجا چه خبر است.آنها دنبال منافع خودشان هستند.استقلال مال ملت است که با شکستش گریه می کنند و سکته می کنند.در استقلال به مرز سکته پیش رفتم و ناظران کنار زمین می آمدند و به من آب می دادند.قلعه نویی چند سال قهرمان شد و دو سال پنجم ششم کرد چه حملاتی به او شد؟این وضع باید درست شود.دفعه قبل هم من دربی را برده بودم شبانه می روند و مربی را می آوردند.همیشه پای مربی در باشگاه استقلال باید روی پست موز باشد.بازیکن در این شرایط حرف شنوی ندارد.

وی درباره اینکه استقلال خوزستان چطور قهرمان شد گفت:آنها حواشی ما را نداشتند.مگر من در مس موفق نبودم و تیم را به آسیا نبردم؟آنجا حاشیه نیست.ما و پرسپولیس به سر و کله خودمان زدیم ولی در نهایت استقلال خوزستان قهرمان شد.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا دیشب با منصوریان صحبت شده است یا نه اظهار داشت:این موضوع به گذشته مربوط است نه دیشب.مدت هاست با منصوریان صحبت شده است.بعد هم به منزل مجیدی رفتند.استقلال چند تکه است.آقایان یادتان باشد که قرارداد مظلومی دو ساله است.سهمیه آسیا،آشتی هوادار و جوانگرایی که ۸۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاندیم.

وی ادامه داد:در استقلال و میان هوادارانش چند دستگی هست.من می گویم روی سکوها باید اتحاد باشد.تیم من در صدر است یک بازی را مساوی می کنیم شعار می دهند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:در بازی با ذوب آهن،آرش برهانی را به زمین فرستادیم تا پنالتی بزند.بعد از آن صحنه ای که گل نزد،به من گفت روحیه ام خراب است.او بهترین پنالتی ها را زده است.یکی دیگر از پنالتی زن ها هم فرشید اسماعیلی بود.

وی درباره نقش مهدی رحمتی گفت:من در هر تیمی بودم کاپیتان تیم دستیارم هست.او از اول فصل با من هماهنگ بود.او یک بار نیامد بگوید ارنج چیست.شاید بازیکنان می دانستند ارنج چیست ولی رحمتی نمی دانست.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا جو موجود علیه او عادلانه است یا نه اظهار داشت:شبکه های مجازی خیلی فعال هستند.از دوستانی که من را حمایت کردند هم ممنونم.

وی ادامه داد:از جهانیان و افشارزاده تشکر می کنم.کسانی که نزدیک تیم بودند باید بیشتر مشکلات را بدانند.

سرمربی استقلال درباره جدایی ریوالدو خاطرنشان کرد:من اصلا متوجه نشدم او چطور رفت.خودم هم پیگیر بودم چه اتفاقی رخ داد.برادر زاده من مترجم مدیر برنامه هایش بود و خودش مدیر برنامه نبود.

وی درباره اینکه اگر قهرمان حذفی می شد الان سرمربی مانده بود گفت:من هنوز هم هستم.هیات مدیره جلسه دارد و دوست دارم کارشناسی کنند و بررسی داشته باشند چرا تیم به اینجا رسید و چگونه افت کرد.

سرمربی استقلال درباره بازی محتاطانه تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت:اینگونه بازی ها تک مسابقه است و باید مراقب بود.تیم خیلی خوب حمله کرد و موقعیت داشتیم.بدشانسی هم آوردیم.

وی درباره اختلاف خود با مجید صالح گفت:اختلاف نظر باید باشد اما سرمربی من هستم و باید حرف آخر را می زدم.ما در طول هفته صحبت می کردیم.با صالح اختلافی نداشتم.او را خودم انتخاب کردم و اگر نمی خواستم او را برمی داشتم.

سرمربی استقلال درباره درگیری مهدی رحمتی با قلعه نویی اظهار داشت:من اینگونه برخوردها را دوست ندارم.حرمت مربی را باید حفظ کرد.مشکلات با صحبت باید حل شود.من این بحث را نمی پسندم.خود رحمتی هم پشیمان شده بود.

وی درباره اینکه تیمش در این فصل زیبا بازی نمی کرد گفت:باید ابزارهای لازم را داشت.ما بازی های خوب هم داشتیم.مقابل فولاد خوب بودیم.در برابر تراکتور در سرمای تبریز خوب بودیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه اگر هیات مدیره به این جمع بندی برسد او اخراج شود گفت:استقلال زندگی من است و میراث خوار تیم نیستم.از ۴ سال پیش طلب دارم.من طبق برنامه جلو می روم.به هر حال ما باید کادر فنی مان را هم تقویت می کردیم

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “صحبتهای مظلومی در برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.