گزارش تمرین صبح امروز استقلال (۳۱ خرداد ۹۵)

تمرین-استقلال

تمرین نوبت صبح امروز (دوشنبه) ۳۱ خرداد ماه ۹۵ ساعت ۱۰:۳۰ در کمپ باشگاه برگزار شد.

این تمرین بیشتر به کارهای هوازی، عبور از موانع، دوهای استقامتی و آقاوسط اختصاص داشت.

* علیرضا منصوریان همه محورهای تمرین را برعهده داشت و برای بازیکنان هر بخش تمرین را توضیح می‌داد. به عنوان مثال وقتی بازیکنان ۳ به ۳ قصد انجام دو استقامتی را داشتند منصوریان نحوه دویدن را توضیح می‌داد و حتی اعلام می‌کرد که کسی حق ندارد از دیگری جلوتر بدود و همه باید در یک خط به مقصد برسند.

* همه بازیکنان با جی‌پی‌اسی که به خودشان وصل کرده بودند تمرین را انجام دادند.

* نظم و انضباط یکی از فاکتورهای تمرینات این روزهای استقلال است به طوری که هیچ بازیکنی حق ندارد لباس متمایز از سایر بازیکنان برتن کند. اگر بازیکنان جوان هم لباس نداشته باشند با دستور کادرفنی به این بازیکن لباس می‌دهند تا لباسش با سایر بازیکنان یک رنگ باشد.

* سجاد شهباززاده و فرشید اسماعیلی که در تمرینات این فصل حضور نداشتند برای نخستین‌بار در تمریناتحضور یافتند . فرشید اسماعیلی دقایقی با منصوریان گفت‌وگوی جداگانه‌ای داشت.

* کاوه رضایی که روز گذشته با استقلال قرارداد بست در تمرین نوبت صبح شرکت نکرد.

* تمرینات استقلال به نسبت روزهای گذشته با تعداد بیشتری برگزار شد به طوری که بازیکنانی چون مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، محسن کریمی، بهنام برزای، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی قربانی، میلاد شعبانلو، میلاد زکی‌پور، جابر انصاری و چند بازیکن جوان در تمرین حضور داشتند.

* در بخش آقاوسط مهدی رحمتی برای بازیکنان کری می‌خواند و هر بار که برنده می‌شد به سمت بازیکنانی می‌رفت که نتوانسته بودند توپ را از او بگیرند.

* تعداد مربیان، آنالیزورها و تدارکات استقلال به حدی زیاد است که برخی مواقع به نظر می‌رسید تعداد آنها از بازیکنان بیشتر است.

* از تمرین صبح تنها حدود ۲۰ نفر از طرفداران استقلال دیدن کردند چون خیلی از تماشاگران نمیدانستند که صبح تمرین برگزار خواهد شد  و برخلاف روزهای گذشته خبری از هواداران بانوان استقلال نبود. این تعداد بیشتر درباره پیوستن کاوه رضایی به استقلال صحبت می‌کردند. تماشاگران استقلال اعتقاد داشتند  استقلال و پرسپولیس بر سر کاوه رضایی رقابت داشته و پیوستن مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن به استقلال باعث ناراحتی خیلی از پرسپولیسی‌ها شده است. آنها اعتقاد داشتند وقتی پرسپولیس وحید امیری را با آن همه سروصدا جذب کرد کسی نگفت چرا این بازیکن را بزرگ کردید اما اکنون که رضایی به استقلال پیوسته است همه مدعی شده‌اند که نباید بازیکن را بزرگ کرد.

* یعقوب کریمی که در تمرینات روزهای گذشته حضور داشت برای مشخص شدن وضعیت مالی‌اش به باشگاه استقلال رفته بود.

* بحث تمدید قرارداد امید ابراهیمی موضوعی بود که مربیان استقلال پیش از آغاز تمرین درباره آن صحبت می‌کردند. ظاهرا منصوریان با مسئولان استقلال در تماس بوده و در خصوص وضعیت این بازیکن صحبت کرده‌اند.

* تمرین نوبت عصر ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ باشگاه برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.