گزار تمرین استقلال (۳ تیر ۹۵)

تمرین استقلال از ساعت ۱۹ امروز در زمین کمپ زنده یاد حجازی برگزار ش.

مانند روزهای گذشته تمرین با حضور تماشاگران زیادی برگزار شد و حدود ۱۰۰۰ نفر از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های آبی‌پوشان بودند و در این حین حدود ۳۰ هوادار خانم که اجازه ورود به تمرین را پیدا نکردند و پشت درهای بسته ماندند .

تمرین-استقلال

*قبل از شروع تمرین مسئولان کمپ حجازی بنری را در گوشه‌ای از زمین روی یکی از دروازه‌ها نصب کرده و به خاطر کشته شدن سربازان وطن در حادثه نیریز به آنها تسلیت گفتند.

*هنگامی که تمرین آغاز نشده بود علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و در کنار تیر دروازه‌ای که بنر مشکی‌رنگ نصب شده بود آورد و از آنها خواست برای سربازان کشته شدن وطن فاتحه بخوانند. در این لحظه هواداران تیم استقلال هم روی سکوها به احترام این سربازان ایستاده و با قرائت فاتحه یاد آنها را گرامی داشتند.

*دکتر نوروزی و روزبه چشمی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند. هر دو نفر با لباس شخصی روی نیمکت نشستند و البته مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفتند.

*سیدحسین حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو مصدوم تیم استقلال  غایبان تمرین امروز تیم استقلال بودند.

*راپسون جان‌واریو مدافع برزیلی که امروز برای انجام تست‌های پزشکی وارد ایران شده است در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. نکته جالب اینجا بود که راپسون بعد از تشویق‌های پی در پی تماشاگران به سمت آنها رفت و عدد ۴ را به هواداران استقلال نشان داد.

*در اواسط تمرین امروز طرفداران استقلال با سرودن اشعاری علیه پرسپولیس شعار داده و با تشویق علیرضا منصوریان نسبت به برانکو ایوانکوویچ موضع‌گیری کردند. آنها علیه برانکو سرمربی پرسپولیس شعار داده تا به نوعی پاسخ هواداران پرسپولیس در تمرینات که به علیرضا منصوریان بی احترامی کرده بودند  را به این شکل داده باشند.

*نصرالله عبدالهی و منصور پورحیدری در تمرین امروز استقلال حضور داشته و از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شدند. در بخش پایانی بازیکنان در یک سوم زمین فوتبال درون تیمی انجام دادند که منصوریان خودش در این آیتم بازیکنان را دور هم جمع کرده و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*در بخش اول تمرین علیرضا منصوریان بازیکنان را در اختیار علی چینی برای گرم کردن قرار داد. سپس بازیکنان به چند گروه تقسیم شده و به بازی آقاوسط پرداخته و در مرحله بعد با ایجاد موانع بازیکنان به توپ ضربه می‌زدند.

*بختیار رحمانی بازیکنی که به تازگی به استقلال اضافه شده امروز مثل روزهای گذشته بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

تمرین استقلال فردا نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز شنبه فقط یک جلسه در نوبت صبح به برنامه‌های آمادگی جسمانی خواهند پرداخت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.