کنفرانس خبری علیرضا منصوریان قبل از دیدار با نفت

منصوریان

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: نفتی تیمی است که من به آن احترام می گذارم. من در این تیم پله های ترقی را طی کردم و به استقلال تیم رویای کودکی ام رسیدیم. از رحیم ایرانیان و مسئولین باشگاه تشکر می کنم. به نفت مدیون هستم.

وی ادامه داد: برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و آنها را دوست دارم. در لیگ و آسیا با نفت نتایج خوبی گرفتیم. قرعه به نام ما افتاد تا فردا اولین بازی را مقابل نفت داشته باشیم. باید مقابل تیم سابق خودم قرار بگیرم. از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت دارم و برای پیروزی به میدان می رویم. سعی و تلاش مان این است که سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی استقلال همچنین گفت: دوست خوبم علی دایی سرمربی این تیم است. مطمئنم اگر دایی برای این تیم انتخاب نمی شد این تیم به سرانجام خوبی نمی رسید. من و دایی رابطه خانوادگی ۲۰ ساله ای با هم داریم.

وی درباره غیبت تماشاگران و مهدی رحمتی اذعان داشت: به سید حسین حسینی گفتم آزمون سختی داری. به او گفتم دو بازی وقت داری تا خودت را به من و مردم ایران ثابت کنی. اگر بتوانی نهایت استفاده را از این شرایط ببری و جایگزین خوبی برای مهدی خواهی شد. هرچند که اعتقاد دارم رحمتی به غیر از کاپیتانی وزنه سنگینی برای ماست. اینکه هواداران ما در بازی اول حضور نداشته باشند بسیار بد است. پیش بینی ام این بود که در بازی اول ورزشگاه پر می شود.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: ما همیشه می گفتیم که ورزشگاه هایمان پر است. محروم کردن تماشاگران کار منسوخی است. مگر تا به حال دیده اید که تماشاگر بایرن مونیخ را به خاطر توهین به هوادار ولفسبورگ محروم کنند؟ بیاییم جرایم را زیاد کنیم تا هوادار بداند اگر تخلفی را انجام دهد باشگاه ضرر می کند. باید جریمه را به ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون برسانند.

وی درباره آخرین وضعیت استقلال تصریح کرد: استقلال جام حذفی را دیر تمام کرد. از طرفی برخی بازیکنان ملی پوش بودند و کار را دیرتر شروع کردیم. مسیر بدنسازی الحمدلله خوب بود. به خاطر همین مسائل بود که بدنسازی خارجی آوردم. این بدنساز اهل هلند است. سعی کردیم بدنسازی را کوتاه کنیم تا بچه ها سرحال باشند. انگیزه خوبی در بچه ها می بینم و به خواسته هایمان تقریبا رسیدیم. بعد از گذشت چهار هفته ۲۸ روز تعطیل هستیم.

سرمربی استقلال درباره روند بازیکن گرفتن استقلال و رفتن شهباززاده گفت: جذب بازیکنان مان خوب بود و من راضی هستم. یا باید بازیکن جوان بیاوریم یا کسی که بین ۲۵ تا ۲۸ سال سن داشته باشد. سجاد شهباززاده از جمع ما جدا شده و تمرکزمان بر روی بازی فرداست.

وی درباره آخرین وضعیت خط دفاعی استقلال گفت: هیچ وقت بازیکنان نباید فکر کنند که ثابت هستند. بازیکن وقتی صبح از خواب بلند می شود باید بداند که برای فیکس بودن باید زحمت بکشد. هنوز آی تی سی رابسون صادر نشده است. اگر سهل انگاری از طرف باشگاه ما باشد برخورد شدید می کنیم. اگر از سمت مدیر برنامه های رابسون باشد باز هم برخورد می کنیم. نباید احساسات هوادار دستخوش این موضوعات شود. ۱۵ روز است که این بازیکن با ما است اما هنوز آی تی سی اش صادر نشده است.

منصوریان در پایان گفت: ما با پرسپولیس درون مستطیل سبز رقیب هستیم. وگرنه در بیرون زمین هر دو متعلق به وزارت ورزش هستیم و می توانیم مشکلات را با یکدیگر حل کنیم. من هیچ وقت برای برانکو کری نخواندم. بعضی اوقات لازم است که از حقوق باشگاه استقلال دفاع کنم. استقلال در این دو سال گاهی اوقات رها شده است. برانکو بسیار قابل احترام است. هیچ گاه از من صحبتی علیه سرمربی های سابقم یا بقیه مربیان نخواهید شنید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.