بیانیه علی سامره در مورد اتفاقات باشگاه

علی سامره سرمربی سابق امید استقلال که از این تیم کنار گذاشته شد و رضا جلولی جانشین او شد در مورد اتفاقات افتاده در آکادمی استقلال و باشگاه استقلال بیانیه ای را صادر کرد .

علی-سامره

متن این بیانیه به شرح است:

عنوان مطلب یک تقابل با ضرب المثل جا افتاده در فرهنگ ما ایرانیهاست که همواره گفته میشود سکوت علامت رضاست در صورتیکه در این مورد خاص سکوت یک نوع اعتراض بود که در حال حاضر از آن رونمایی می شود.
قبل از بیان بعضی از حقایق از تمامی پیشکسوتان ، مدیران و هوادارن دوست داشتنی استقلال عذر خواهی می کنم دلم نمی خواست در این برهه زمانی سکوتم را بشکنم اما متاسفانه به دلیل اینکه مدیران فعلی باشگاه به خاطر پیشبرد اهداف شخصی خود که به هیچ عنوان در راستای منافع باشگاه نیست آبرویی را که طی این ۲۰ سال ذره ذره جمع کرده ام را هدف قرار دادند مجبور به بیان بعضی از اتفاقات شدم که البته اگر دست از تخریب و آسیب رساندن به تیم محبوبم برندارند مجبور می شوم حقایق دیگری را نیز بازگو کنم.
باشگاه استقلال با داشتن قدمتی حدود ۷۰ سال به اندازه کافی پیشکسوت و دلسوز دارد که نیاز نباشد از فردی ۳۸ ساله بدون داشتن هیچ گونه سابقه مدیریت ورزشی ، صرف داشتن روابط برای ریاست هیات مدیره استفاده کرد این انتصاب وقتی غم انگیز تر میشود که ایشان به جای در نظر گرفتن منافع باشگاه به فکر پیشبرد اهداف شخصی خود هستند . در برهه ایی از زمان به دلیل جلوگیری از مصاحبه های آقای روشن علیه خودشان ، تصمیم میگیرند ریاست آکادمی را به ایشان تقدیم کنند و پس از آن وقتی به علت دخالتهای غیر ورزشی آقای روشن بستر را برای حذف ایشان مناسب دیدند طی یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده حذف ایشان را به پای من می نویسند و در زمانی که آقای روشن در مصاحبه های خود هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه را هدف قرار میدهد ، طی یک نشست شبانه و محرمانه اینبار حذف من را به ایشان هدیه میدهند و پس از این اتفاق مصاحبه های آقای روشن علیه باشگاه به یکباره متوقف میشود و چون نتوانستند هیچگونه مدرکی علیه من درست کنند کارهایی را به ناحق به کادر فنی من نسبت دادند که طی چند روز آینده از طریق مراجع قضایی با سند و مدرک معتبر خلاف این ادعاها را اثبات خواهیم کرد. پروژه حذف من زمانی کلید خورد که دیدند سد محکمی به نام سامره نمی گذارد هر بازیکنی لباس تیم را بپوشد و به راحتی و بدون داشتن پتانسل فنی وارد تیم امید شود. آقای جهانیان باید بداند اینجا استقلال است باشگاهی با قدمتی حدود ۷۰ سال و داشتن پشتوانه ایی به بزرگی ۲۰ میلیون هواداره عاشق .
کاش میدانستید رمز موفقیت یک تیم آرامش است چیزی که شما از بدو ورودتان به استقلال آنرا گرفتید ، شما به اندازه کافی از طریق استقلال و هوادارانش به معروفیت رسیده اید بهتر است کنار بروید تا باشگاه به دست دلسوزان واقعی اش اداره شود . باید گریست به حال فوتبالی که رئیس هیات مدیره باشگاه حرفه ایی یک تنه جذب بازیکن و مربی و دیگر ارکان باشگاه را انجام میدهد و در نقش سخنگوی باشگاه نیز ظاهر می شود. آیا تاکنون از روسای هیات مدیره باشگاههای بزرگی چون بارسلونا یا رئال مادرید و … مصاحبه ایی دیده اید یا اصلا اسمشان را شنیده اید؟نمیدانم اگر دست از تخریب استقلال برندارید چگونه میتوانید پاسخ هواداران میلیونی اش را بدهید؟در پایان از صمیم قلب برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت و رسیدن به ساحل آرامش را دارم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.