صحبت های منصوریان بعد از برد ذوب آهن

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن و کسب اولین برد تیم استقلال در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوب و نفسگیر و سنگین بود از دربی سنگین تر بود مسابقه بعد از دربی همیشه برای استقلال و پرسپولیس مهم است و نباید بازیکنان ما به خواب بازی خوب در دربی می رفتند. به گل محمدی قبل از بازی در هتل گفتم بد موقع بهم خوردیم.

وی ادامه داد: این باری را ۲ بر یک بردیم، می توانست نتیجه بازی تغییر کند. به تیم یحیی با احترام نگاه می کنم. تیم خوبی دارد.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه بالاخره بردید و کابوس در دقیقه ۹۰ برای هواداران ادامه داشت گفت: در مورد پلن B که به گل می رسیم باید بگویم فشار روحی و روانی روی بازیکنان ما زیاد است. خسرو معمولا این ضربات را نمی زند او با تجربه و فوق العاده بود. وقتی دو سه موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم گل سوم را بزنیم استرس از روی تیم به سکوها انتقال پیدا می کند.

منصوریان ادامه داد: بازی های ما در دی ماه ۴ روز یک بار است و ستون تیم را در وسط زمین نگه می دارم. اما بازیکنان حاشیه امنیت برای بازی کردن ندارند. تقویم سازمان لیگ را دیده ام و اگر از پلی اف  آسیا رد شویم دو سه بازی ما ۳ روز یکبار است. باید ساختار تیم را پیدا کنیم نه ترکیب تیم را زیرا اگر ساختار مشخص باشد دیگر تغییر نفرات مهم نیست. اگر چه برخی تیم ها معتقدند که در ۲۱ روز تعطیلی ترمز تیم شان کشیده می شود من چنین نظری ندارم و بدنساز ما خیلی خوب بدن بازیکنان را  آماده کرده است.

وی در مورد اعتراض گل محمدی به پنالتی گفت: در مورد پنالتی نمی توانم نظر بدهم در امور داوری نظری نمی دهم .در داوری ما شاهد پوست اندازی هستیم. شاید ضربه روی کاوه رضایی سختگیرانه بود. با این حال داور سرحال سر صحنه ها حضور داشت و در اخرین ثانیه های بازی هم وقت های تلف شده را محاسبه کرد ولی وجدانا پنالتی اول را ندیدم اما ماشاالله کارشناس زیاد داریم و تا ۲۰ دقیقه دیگر کارشناسان زیادی در مورد این صحنه نظر می دهند.

سرمربی استقلال در مورد تغییر سیستم تیمش و اینکه بختیار رحمانی باید پا به توپ حرکت کند گفت: اول باید بگویم قبل از تعطیلات دوست داشتم برنده شویم و فضای امیدواری در هواداران بیاید. به جام حذفی به عنوان میانبر  آسیا نگاه می کنیم. در مورد سیستم باید بگویم اکثر بازی های مان را  با دو مهاجم بازی می کنیم و مقابل ذوب آهن هم به سیستم سابق مان برگشتیم. تیم ما باید با ۲ مهاجم بازی کند. بختیار بازیکن خوبی است و با فولاد قهرمان شده و کاپیتان این تیم بوده و اینجا جمعیت اهواز و اصفهان نیست و ۸۰ هزار تماشاگر داریم. پیراهنی هم که برتن کرده خیلی سنگین است و او نیاز به زمان دارد پا به توپ است و بختیار روزهای خوبی در تیم ما خواهد داشت.

منصوریان در مورد اینکه حریفان به خوبی مدافعان چپ استقلال را دور می زنند گفت: باید کار کنیم و زحمت بکشیم و عیب را رفع کنیم و اکنون نمی توانم جوابی بدهم که قانع تان کنم. تمرین اینکه در پرس دریبل نخوریم زیاد می کنیم.۲۱ روز وقت داریم و می توانیم ایرادها را برطرف کنیم و با صحبت نمی توانم شما را قانع کنم باید بازی کنیم.

وی در مورد خستگی فرشید اسماعیلی در بازی اول گفت: او تقسیم انرژی نمی کند در تیمی مثل استقلال نمی توانی گاز را بگیری. او مشکل بدنی ندارد مشکل تقسیم انرژی دارد. فرشید در پست من بازی می کند در آن بازی هم که تعویض شد خسته نشد دچار خفگی شد! او بازیکنی است که قابلیت های زیادی دارد و باید به خودباوری برسد و در سن ۲۲ سالگی با نوع فوتبالش می تواند یک به یک ها را رد کند. او با یک متر و ۶۰ هر وقت می پرد خطایش را می گیرند. هر وقت ضربه سر می زند می گویم الان خطایش را می گیرند. امروز باید از خسرو حیدری و مهدی رحمتی تشکر کنم که در این ایام تیمشان را دو دستی نگه داشتند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنانش با خبرنگاران مصاحبه نکردند امروز گفت:
یک بخشی از  آن را مسئول بخش رسانه ای استقلال می گوید.

مدیر رسانه ای استقلال در این مورد گفت: طبق مساله ای که اسپانسر باشگاه ما و پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان مقابل دوربین ها صحبت نمی کنند. اگر جزئیاتش را می خواهید باید از مدیران باشگاه و اسپانسرها بپرسید. بازیکنان ما با رسانه های غیر تصویری مصاحبه های پرتعدادی دارند! این حیطه ما نیست و نمی دانم کی این مشکل حل خواهد شد.

منصوریان در ادامه افزود: ۹۰ درصد تیم ها به لحاظ مالی مشکل دارند. حرف شما را تایید می کنم که اسپانسر نباید اینقدر قوی باشد که مانع مصاحبه بازیکنان شود اما منابع مالی ما و پرسپولیس یکی است و ما باید تمکین کنیم. از نظر اسپانسر و یک گپ بین فدراسیون و سازمان لیگ و اسپانسر وجود دارد و مردم نباید فقط روزنامه بخرند و باید از طریق شما با  آنها ارتباط بگیریم. اما وقتی پول می خواهیم و اسپانسر به ما پول می دهد و اگر بازیکنان ما بیایند در میکسد‌زوند منابع مالی ما قطع می شود و من هم دوست ندارم بازیکنان از میکس زوند رد می شوند مصاحبه نکنند اما بعد از دربی گفتند سیاست دو باشگاه این است.باید یکسری بزرگتر از صدا و سیما و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مشکل را سریع تر حل کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.