توضیحات بهرام افشارزاده در باره صحبت های وزیر ورزش

محمود گودرزی در صحبت هایی به بهرام افشارزاده مدیر عامل پیشین استقلال حمله کرده و تجمعات پیش از فصل هواداران استقلال را به افشارزاده ربط داده است .

%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87

بهرام افشارزاده در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: من هنوز به صورت دقیق صحبت های وزیر را مطالعه نکردم اما از اظهارات او تعجب می کنم. من در تمام دورانی که مدیریت استقلال را بر عهده داشتم تمام تلاشم را برای پیروزی و سربلندی این تیم انجام دادم. نمیدانم چه دلیلی دارد که بعد از یک مدت وزیر ورزش صحبت هایی را مطرح کند که اصلا درست نیست.

وی در واکنش به اینکه اکثر صحبت های وزیر پیرامون مسائل مالی و هزینه های گزاف در استقلال بوده عنوان کرد: همه اسناد ما در زمان مدیریتم شفاف است. این طور نیست که ما ۳۰ میلیارد هزینه کرده باشیم و پرسپولیس ۱۵ میلیارد. ما هم مثل تمام تیم های دیگر برای نقل و انتقالات هزینه کردیم و هیات مدیره هم در جریان کامل این اتفاقات قرار داشته است. تمام مصوبه های هیات مدیره موجود است که نشان می دهد تصمیمات به صورت دسته جمعی گرفته شده و فردی نبوده است.

سرپرست سابق باشگاه استقلال همچنین تصریح کرد: حتما اینها نظرات آقای وزیر بوده که مدت ها در دلش مانده است. نمیدانم چه اتفاقی افتاد که من کنار رفتم و حالا این صحبت ها مطرح می شود. فکر نمی کنم مطرح کردن این بحث ها در شرایط فعلی سودی برای استقلال داشته باشد.

افشارزاده در واکنش به اتهام وزیر ورزش به او مبنی بر اینکه یکسری را مقابل وزارتخانه جمع کرده تا علیه وزیر شعار بدهند بیان داشت: این مساله را صد در صد تکذیب می کنم. چه دلیلی دارد که من چنین کاری علیه وزیر انجام دهم. من آن موقع خودم در میان معترضان حاضر شدم و به آنها گفتم که به وزیر توهین نکنید. از آنها خواستم که به تجمع شان پایان دهند اما حالا گفته می شود که کار من است؟ واقعا این صحبت ها بی انصافی محسوب می شود.

سرپرست باشگاه  استقلال در پاسخ به این سوال که با این وضعیت شائبه پرسپولیسی بودن وزیر ورزش تقویت شده اذعان داشت: به هر حال او وزیر مملکت است و باید یکسری کارها برای هر دو تیم انجام دهد.ضمنا پرسپولیسی بودن او را رد می کنم.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سوال که ممکن است با توجه به صحبت های وزیر ورزش شکایتی را علیه او تنظیم کند بیان داشت: باید به صورت کامل صحبت های وزیر ورزش را بخوانم. الان نمی توانم چیزی بگویم و فقط باید بدانم دلیل طرح این صحبت ها چه بوده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.