آنالیز بازیکنان استقلال برابر سایپا

استقلال در بازی هفته نهم با دو گل سایپا را شکست داد تا موقعیت خود را در جدول رده بندی بهتر از قبل کند . در زیر به آنالیز تک تک بازیکنان استقلال در این بازی می پردازیم :

 %d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%aa%db%8c

مهدی رحمتی
رحمتی به مانند هفته قبل از دید کاربران آبی پوشان در نظر سنجی که انجام شد باز به عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد . رحمتی در این دیدار زیاد واکنش نشان نداد و در نیمه دوم هم اصلا توپ خاصی بهش نرسید ولی چند سیو دیدنی در نیمه اول و اینکه وقتی رحمتی چنین آماده است بازیکنان جلوی او هم با روحیه مضاعف بازی می کنند . آمادگی فوق العاده اینروز های رحمتی یکی از عوامل اوج گیری استقلال است .

لئوناردو پادوانی

در ابتدای ورود به تیم شاید خیلی از هواداران و حتی حقیر نگارنده به حضورش چندان خوش بین نبودیم و دوری او از مسابقات و بازی کم او در یک و نیم سال قبل را دلیل انتقادها از این خرید می دانستیم و البته بازیهای نه چندان درخشان در ترکیب سپاهان را . او بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و استحام خوبی به خط دفاعی استقلال داده است و بسیار مطمئن بازی می کند .

رابسون جانواریو

در حین جوانی بسیار پخته کار می کند و در کنار هموطن خود به خوبی جا افتاده و توانسته اند خط دفاعی استقلال را بیمه کنند . در آینده از این جوان برزیلی بیشتر خواهیم شنید و کاش شرایط تمدید قرارداد او از همین الان پیشبینی و انجام شود .

%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%ba%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c

وریا غفوری

بهترین بازی وریا برای استقلال این بازی بود و او به خوبی در این دیدار وظایف خود را انجام داد و نوید بازگشت به روزهای اوج را داد . البته وقتی از منصوریان دلیل بازی چشم نواز وریا و ربط دادن آن به عدم حضور خسرو سوال شد منصوریان این مورد را انکار نکرد و گفت هر جای زمین خسرو باشد وزن آنجا زیاد است و بازیکنان به او بیشتر پاس می دهند چون اعتقاد زیادی بهش دارند . با این حال اوج گیری وریا در کنار خسرو کار را برای جناح چپ حریفان استقلال سخت و سخت تر خواهد کرد .

خسرو حیدری

یک نیمه بازی کرد ولی خوب و مفید بود چندین سانتر و نفوذ خوب هم داشت ولی در نیمه دوم که به واقع نیمه استقلال بود از زمین بازی خارج شد .

یعقوب کریمی

یعقوب هر بازی که می گذرد بیشتر در دفاع چپ جا می افتد و با خصوصیات بازی در این پست اخت می گیرد . یعقوب هم در بازی دیروز نمره قابل قبولی دریافت می کند .

امید ابراهیمی

جنگندگی امید در میانه میدان باعث در اختیار داشتن میانه زمین از سوی استقلال شده بود . امید کاملا به روزهای خوب خود بازگشته است و شاید اگر بازی او مثل فصل قبل به چشم نمی آید به خاطر هافبک های خوبی باشند که در کنارش به کار گرفته شده اند و وظیفه بازیسازی را به عهده دارند و امید بیشتر مسوول جنگهای میانه زمین و توپ گیری ها می باشد .

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی مهره گم شده استقلال در میانه زمین در این سالهاست . فرشید در اوج جوانی بسیار پخته کار می کند و انگیزه بالای او باعث درخشش این بازیکن جوان در میانه میدان استقلال بزرگ شده است . با ادامه این روند شاید فرشید کارلوس کیروش را مجاب به دعوت او به تیم ملی بکند .

%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1

بختیار رحمانی

بختیار هر بازی بهتر از قبل می شود و با جو استقلال اخت بیشتری میگیرد ولی هنوز استرس و نگرانی در ساق های او دیده می شود . برای به اوج رسیدن کامل بختیار هواداران و کادر فنی میتوانند نقش زیادی داشته باشند .

%d8%ac%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%b5%d8%a7%d8%b1%db%8c

جابر انصاری

یکی از بازیکنان مفید استقلال در دو فصل جابر انصاری است . جابر همیشه در خدمت تیم است و هر آنچه کادر فنی از او می خواهند را به خوبی انجام می دهد ولی متاسفانه از سوی برخی هواداران کم سن و سال فوتبال و کارشناسان فضای مجازی مورد بی مهری زیادی قرار گرفته است . جابر دیروز یک گل زد و یک گل دیگر زد که در موقعیت آفساید بود و پاسهای خوبی هم به مهاجمان داد که اگر کمی دقت می شد قطعا او علاوه بر گلی که زد دیروز پاس گل هم داده بود . جابر انصاری در بازی دیروز حدود ۳۲ پاس داد که از این حیث هم آمار بسیار خوبی داشت .

کاوه رضایی

با اینکه گلی در این دیدار به ثمر نرساند ولی پاس گل داد و در طول بازی هم بسیار جنگنده کار کرد و از حیث آماری او تا به اینجای لیگ مفیدترین بازیکن استقلال بوده است .

%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c

محسن کریمی

بعد از ورود به زمین روند بازی را عوض کرد و کل تیم سایپا را به هم ریخت . گل او باعث به هم ریختگی سایپایی ها شد و چندین بار هم مدافعین این تیم رو آزار داد و روز سختی برای خط دفاعی حریف رقم زد . بعد از مصدومیتی که داشت و البته کارهای عضلانی که روی او انجام شد بازگشت پر شکوهی به ترکیب استقلال داشت .

علی قربانی

بعد از رهایی از مصدومیت در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد و باعث افزایش فشار حملات استقلال شد و به خوبی خط دفاع حریف را مشغول خود کرد و در کنار محسن کریمی تعویض های طلایی منصوریان بودند که توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.