صحبتی با امیرقلعه نوعی

📝یادداشت هواداری؛
🖋اختصاصی برای سایت آبی پوشان

🖌محسن اکبری از کرمانشاه

جناب امیر اردشیر بعید میدونم این مطلبم به گوش شما بررسه و اگر رسید شاید در خلوت خودت نشستی و حسابی به این مطالب فکر کردی. شما برای استقلال افتخارهای زیادی به دست آوردی، بازی کردی و جام آوردی. همه اینها درست اما دیشب کاری کردی که همه خجالت کشیدیم. چطور وقتی استقلال مظلومی رو بردی و از صدر به رتبه سوم فرستادی همه چیز عالی بود و عزت و ذلت دست خدا بود، بازی برگشت لیگ و رفت آسیا رو بردی و تاج و سلطانی فر دخالت نکردن، اما الان ک باختی همه توطئه گر شدن؟ وقتی حرص جوش و حرارت شیر آلمانی استقلال رو کنار زمین دیدیم، همه به خود بالیدیم برای این مربی و تعصبش اما حرف های شما…کاش میدانستیم علت اینهمه کینه در تمام رفتار و سکنات و حرفهایت آغشته به حس حسادت و دشمنی چیست؟ برای در آوردن حرص طرفدارانی که سال ها بی منت و مزد تشویقت کردن هرکاری میکنی. از رفتن به جشن تجلیل از سرمربی رقیب و دلبری از هواداران سرخ تا قرار گرفتن بی حد مرز با آبی و آبی دوست.
جناب ژنرال خیلی از مربی ها و بازیکنای سابق استقلال جلوی این تیم قرار گرفتن. بردن و باختن اما نظیر رفتار شما رو هیچکدام نداشتن. هیچکس به شما نمی گوید جلوی تیم سابقت شل بازی کن و بباز. تلاش کن، ببر اما جنبه باخت را هم داشته باش.
شمای که همه فوتبال و اسم و شهرتت رو مدیون استقلال و هوادارانشی جوری جبهه میگیری که حتی پرسپولیسی ها هم تعجب میکنن. نزدیکانت در روز بازی! ادعا میکنن که زمان سرمربی گریت در استقلال به تو خیانت شده. چرا مرد و مردانه یکبار برای همیشه اسم خائنین رو به مردم و هوادارها اعلام نمیکنی؟ سالهاست از دست های پشت پرده و خیانت و قلم فروش و … حرف میزنی اما حتی یک اسم هم از تو نشنیدیم.. این راهش نیست برادر. قبول کن داری اشتباه مبکنی.
در آخر جناب قلعه نوعی هواداران استقلال نه گل ها و پاس گل ها و جام هایت برای استقلال را فراموش می کنند نه آن مشت های گره کرده بعد بازی با مس را نه این شمشیر از رو بسته دیشبت را نه رفتارهایت با فرهاد مجیدی و ناصرحجازی و … را
خدا همه را به راه راست هدایت کند ان شاءلله

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “صحبتی با امیرقلعه نوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.