استقلال ۲ پیکان ۰

 

شرح گل‌ها:

استقلال یک – صفر پیکان (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): حرکت ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه رضاوند همراه شد که پس از برخورد توپ به مدافعان پیکان، نصیب مهرداد محمدی شد و او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او پس از برخورد به یکی دیگر از مدافعان، وارد دروازه شد.

استقلال ۲ – صفر پیکان (دقیقه ۲۲: مهرداد محمدی): پاس دیدنی آرش رضاوند از مرکز زمین به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با دیناروند، او را دریبل زد و با یک ضربه بغل پای ساده، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱: نخستین موقعیت بازی را استقلالی‌ها خلق کردند که شوت رضاوند از پشت محوطه جریمه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۸: حرکت استقلالی‌ها از سمت چپ و ضربه کم جان جلالی را دیناروند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۹: استقلال سه موقعیت متوالی را به طرز عجیبی از دست داد. ابتدا ارسال حردانی را دیناروند از روی خط برگشت داد. در ادامه شوت محمدی را باز هم دیناروند دفع کرد و شوت سوم توسط بلانکو این بار به وسیله امیرحسین صدقی از روی خط دفع شد هر چند که در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید توپ محمدی از خط رد شده است.

دقیقه ۳۰: ارسال ضربه کاشته جلالی با ضربه سر حامدی‌فر همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: حرکت در عرض مهرداد محمدی و ضربه او از پشت دروازه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۳۸: روی یک ضدحمله سریع از سمت راست، صالح حردانی در مصاف تک به تک با دیناروند وارد محوطه جریمه شد که شوت او را گلر پیکان مهار کرد.

دقیقه ۴۰: استقلال باز هم از سمت راست موقعیت خوبی را خلق کرد که شوت مهرداد محمدی را دیناروند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۵+۳: ارسال خطرناک امیرحسین صدقی از سمت راست پیش از اینکه به پاکدل برسد، توسط مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۸: پیکان صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت نریمان جهان را حسینی مشت کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال حردانی از زمین خودی به پشت مدافعان، برای مهرداد محمدی ارسال شد و محمدرضا دیناروند سنگربان پیکان که از دروازه خارج شده بود، در محاسباتش مرتکب اشتباه شد و با دست توپ را دفع کرد و داور بازی نیز این گلر جوان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

دقیقه ۶۴: ارسال سلمانی در دهانه دروازه با ضربه مهرداد محمدی وارد دروازه شد ولی به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۹: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زبیر نیک نفس به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به درون زمین بازگشت.

دقیقه ۷۸: صالح حردانی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که توپ روی پای او جفت و جور نشد و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: پاس در عمق و چیپ گوستاوو بلانکو در موقعیت تک به تک نصیب امیرعلی صادقی شد و این بازیکن با بی دقتی ضربه اش را به تور کنار دروازه کوبید.

دقیقه ۸۱: ارسال کرنر سامان نریمان جهان با ضربه سر محمد آژیر همراه شد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۵: روی اشتباه عجیب مدافعان پیکان، توپ نصیب استقلالی ها شد که شوت سلمانی با برخورد به تیرک و پشت ایمان صادقی راهی کرنر شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.