صحبتهای بختیاری زاده بعد از برد هوادار

بختیاری‌زاده: استقلال به این پیروزی نیاز داشت| بودن و نبودن من اهمیت ندارد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از بازی با هوادار گفت:

این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک و به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. فوق‌العاده بودند. خیلی خوشحالم این بازی سخت را بردیم. هوادار تیم خوبی بود و نباید به جدول نگاه کنیم‌. در شروع لیگ هستیم و هوادار در دیدارهای قبلی نشان داد سخت گل می‌خورد.

وی در مورد تاثیر خودش در این برد اضافه کرد:

بازیکن و مربی را نمی‌توان با یک بازی تست و قضاوت کرد. نباید عجول باشیم. کار خاصی نکردم. امروز تیم خوب بازی کرد و شکل خوبی داشت اما این نفرات می‌توانند قوی‌تر و باکیفیت‌تر بازی کنند. این پیروزی حاصل کار خودشان بود و فقط از لحاظ روحی و روانی با آن‌ها صحبت کردم. خواستم بیشتر به هم پاس بدهند. نگران نباشند و آرامش داشته باشند‌. خواستم ذهنیت منفی روزهای گذشته را فراموش کنند. برای باشگاه بازی با هوادار مهم بود.

او درپاسخ به وضعیت خود پس از حضور سرمربی خارجی، گفت:

بحث ما فقط این بازی بود. قبلاً هم توضیح دادیم. برای باشگاه بازی با هوادار مهم بود تا مربی خارجی هم انتخاب شود. به همین دلیل خواستم در این چند روز کنار تیم باشم اما الان ۲ـ۳ روز استراحت داریم و با توجه به تعطیلات فیفادی، فرصت خوبی است تا باشگاه سرمربی خود را انتخاب کند‌. بودن یا نبودن امثال من عجیب و غریب نیست‌. این تیم را باشم یا نباشم، قلبی دوست دارم‌. آرزو می‌کنم شرایط تیم خیلی بهتر از این باشد. قطعا در روزهای آتی می‌نشینیم و با مدیریت باشگاه بیشتر درباره آینده صحبت می‌کنیم. آینده تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

سهراب بختیاری‌زاده در ادامه و در واکنش به سوالی در خصوص تبریک فرهاد مجیدی به وی بعد از حضورش در کادر فنی استقلال، گفت:

فرهاد جزو دوستان خوب من است، او همیشه به من محبت داشته، من از تمام دوستانی که در این مدت به من محبت داشتند تشکر می‌کنم، حتی از کسانی که از من انتقاد کردند نیز تشکر می‌کنم، امیدوارم همه دست به دست یکدیگر دهیم تا استقلال به آرامش برسد و موفقیت تیم باعث شادی هواداران استقلال شود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.