نکونام: امروز مهر آخر را هم زدند و بازی را به ناحق بردند

نکونام: امروز مهر آخر را هم زدند و بازی را به ناحق بردند
قول می‌دهم سال آینده بیشتر تلاش کنیم تا تیم موفق شود.

قبل از هر چیزی به هواداران‌مان این امید را می‌دهم که انشالله از امروز برای سال آینده شروع کنیم. تیمی بسازیم که با اختلاف امتیاز قهرمان شویم، چون اگر اختلاف کم باشد ناگهان می‌ریزد. قول می‌دهم مثل امسال که تا آخرین لحظه برای آنها جنگیدم، سال آینده بیشتر و بیشتر تلاش خواهم کرد تا تیم موفق باشد.

یک جاهایی واقعاً زورم نرسید و شرمنده آنها هستم. من از جنس خودشان هستم. شرمنده‌ام که نتوانستم آن طور که باید از حق‌شان دفاع کنم. بیشتر از این توان نداشتم. در مقطعی از زمان مسئول باشگاه دوست نداشت ما قهرمان شویم که من جلوی آنها و رقبا ایستادم، اما یک جایی دیگر واقعاً خسته شدم و زورم نرسید. مگر می‌شود اینقدر درگیر مشکلات بود؟

خوشحالم که تیمم زحمت کشید و بهترین عملکردش را در طول فصل داشت. بهترین عملکردمان را در طول فصل داشتیم و بیشترین بازدهی را در هر بازی داشتیم تا هواداران خوشحال باشند. من هم مثل هواداران ناراحتم و بغض دارم، اما این بغض را برای ما ایجاد کردند و دست خودمان نیست. اوج کار امروز بود که دیگر مهر را زدند و کار را تمام کردند. نمی‌توان کاری کرد، ما با همه چیز می‌توانیم بجنگیم و زورمان به برخی چیزها نمی‌رسد.

تیمی که امسال، برای سال اول درست کردیم عملکرد قابل قبولی داشت و سعی کردیم تیمی داشته باشیم که مردم با آن خوشحال باشند و بتوانیم رقابت کنیم و در کورس باشیم. من آدمی نیستم که برای چهارم و پنجمی بجنگم، هرچند تیم برای همان جایگاه بسته شده بود. من دوست دارم هر سال، هر روز و هر دقیقه برای بهتر شدن بجنگم. تمام تلاشم را کردم که این فصل قهرمان شویم، اما این فصل به اندازه تمام دوران بازی و مربیگری‌ام سختی کشیدم. نتوانستم با یک سری‌ها دعوا و مبارزه کنم، چون مبارزه ناجوانمردانه‌ای بود و خودتان دیدید که گل آفساید زدند و بازی را به ناحق بردند. بازهم می‌گویم که قهرمان واقعی تیم ما است. قهرمانی برای فوتبال پاک را گرفتیم. تیم‌های دیگر هم از این موضوع ناراحت هستند، اما امیدوارم VAR بیاید تا بساط این چیزها جمع شود. بساط حق‌خوری از هر تیمی باید جمع شود.

از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که فوق‌العاده بودند. از صمیم قلب دوست‌شان دارم و از صمیم قلبم به آنها می‌گویم که شما مردانی هستید که من در دوران فوتبالم این چنین تیمی نداشتم. بازیکنان خیلی تلاش کردند، اما زورشان به خیلی چیزها نمی‌رسد. بهتر از زیاد صحبت نکنم، چون ممکن است فردا حرف‌های دیگری بزنند.

می‌خواهم مقداری از همه چیز دور شوم تا برای شروع فصل بعد استارت بزنم که تیم خوب و قابل احترامی برای فصل بعد ببندم تا مشکلات امسال را نداشته باشیم و بتوانیم تا لحظه آخر با همه بجنگیم و هرکسی خواست با ما کاری کند دیگر اتفاقات دیگری رقم نخورد.

🆔 @Abipooshan

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.