استقلال ۲ هوادار ۱ | خروج از بحران با سهراب

در نخستین دیدار پس از استعفای نکونام، استقلال با هدایت سهراب بختیاری زاده به مصاف هوادار رفت و پس از ارائه یک نمایش فوق العاده در نیمه اول، به دو گل برسد و در نهایت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد.

شرح گل ها:

هوادار صفر – یک استقلال (دقیقه ۱۷: رافائل سیلوا): استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که رامین رضاییان ابتدا با یک پاس کوتاه توپ را به جلال الدین ماشاریپوف سپرد که ارسال او با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد و مدافع برزیلی موفق شد دروازه را باز کند.

هوادار صفر – دو استقلال (دقیقه ۴۵+۱: مهرداد محمدی): روی اشتباه بزرگ میثم تهیدست در محوطه جریمه، او توپ را به مهرداد محمدی تقدیم کرد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با اکبرمنادی توانست با یک ضربه چیپ تماشایی، اختلاف را افزایش داده و بازی را دو بر صفر کند.

هوادار یک – دو استقلال (دقیقه ۹۰+۵: مهدی گودرزی): پس از اینکه ستاری در محوطه جریمه استقلال و به وسیله حسینی سرنگون شد، داور برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که گورزی پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد و اختلاف را کاهش داد.

لحظات حساس:

دقیقه ۳: روی پاس در عمق بلانکو، توپ به رامین رضاییان رسید و این بازیکن موفق شد دروازه را باز کند که این گل به دلیل آفساید رد شد.

دقیقه ۱۳: ارسال مهرداد محمدی از سمت راست با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ به تیرک برخورد کرد. البته داور خطای مهاجم آرژانتینی را در این صحنه اعلام کرد.

دقیقه ۲۰: رامین رضاییان از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: داریوش شجاعیان از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که حسینی این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۵: استقلال روی یک کار تیمی زیبا از سمت چپ صاحب فرصت بسیار خوبی شد که شوت بلانکو را اکبرمنادی مهار کرد.

دقیقه ۳۷: ابوالفضل جلالی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ارسال رامین رضاییان از سمت راست پس از برخورد به پای یکی از مدافعان هوادار به ماشاریپوف رسید که شوت روی پای او به تیرک افقی دروازه و سپس به زمین برخورد کرد.

دقیقه ۴۳: روی یک فرار فوق العاده از آفساید توسط حسین مهربان، او تقریبا از مرکز زمین با سیدحسین حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در شرایطی که تا چندین متر در اطرافش هیچ بازیکنی از استقلال نبود، قصد داشت تا حسینی را دریبل کند ولی کاپیتان استقلال با واکنشی تماشایی، توپ را از جلوی پای مهربان ربود و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۶۷: روی پاس تماشایی ماشاریپوف، رامین رضاییان با اکبر منادی تک به تک شد که گلر هوادار ضربه او را مهار کرد و در ادامه این توپ آفساید اعلام شد.

دقیقه ۷۰: شوت زواری خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: شوت مهدی گودرزی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه راهی خارج از زمین شد.

دقیقه ۸۸: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان از فاصله دور را اکبر منادی مهار کرد.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.