تقدیم به قلم هایی که پاک نیستند

خبرنگار

اختصاصی آبی پوشان – قلم ارزشمند است . کسی که قلم میزند باید مواظب قلم خود باشد . ارزش قلم به حدی است که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد میکند .

در روز خبرنگار ضمن تبریک به خبرنگاران با وجدان میخواهیم از قلم به دستانی که به سمت فساد سوق پیدا کرده اند هشدار بدهیم .

دوستان و همکاران عزیز اگر اعتقاد به حساب و کتاب در دنیای دیگر دارید باید درباره قلم هایی که میزنید توضیح دهید . مواظب قلم خود باشید .

متاسفانه مافیای رسانه ای (در حوزه ورزش) که توسط چند فرد معلوم الحال اداره میشود و هر آنچه میخواهد در جامعه و بین ورزشدوستان منتشر میکند . با رشد قارچ وار سایتهای زرد و کانالهای زردتر هرمطلبی هم رسانه های زرد میزنند این سایتها و کانالها کپی میکنند و به رشد اهداف آنها کمک میکنند .

نمونه ای از جو سازی های این باند رسانه ای در روزهای اخیر را اشاره میکنیم .

در حالی که هواداران استقلال برای حمایت از تیم علیرضا منصوریان هم قسم شده اند این باند رسانه ای در حال تخریب علیرضا منصوریان بر آمده و پا را فراتر گذاشته و ادعا میکنند علیرضا منصوریان از استقلال اخراج خواهد شد و حتی امروز برخی قلم به دستان سود طلب نام اسکوچیچ را هم به میان آورده اند .

یا در مورد دیگر با جو رسانه ای خاصی از خروج نام کنعانی زادگان از لیست استقلال و یا جریمه او به خاطر مصاحبه علیه کادر فنی سخن می گویند . حتی مبلغ این جریمه را هم همین قلم به دستان اعلام کرده اند که ۵ میلیون تومان میباشد . این جریمه کجا تعیین شده ؟ مگر این نیست که اگر چنین چیزی می بود باید از طریق باشگاه اعلام میشد ؟ اگر این امر خصوصی بوده ین باند رسانه ای از کجا از این جریمه آگاه شده اند ؟ جریمه ای که در برابر مصاحبه خیالی این باند رسانه ای خود میبرند و خود میدوزند . مصاحبه ای چنین و انتقاد از کادر فنی نبوده است و سوال کننده از کنعانی زادگان پرسیده است در این باخت بازیکنان کم تجربه نقش دارند یا کادر فنی کم تجربه که کنعانی پاسخ می دهد در هر شکستی همه عوامل مقصر هستند و همین یک جمله را تغییر داده و با تیتر , کنعانی : عامل شکست استقلال کادر فنی کم تجربه بود مطرح میکنند . این افراد با قدرت و نفوذی که دارند ابتدا جو سازی کرده و سپس خواسته خود را عملی نیز می کنند .

دوستان کم تجربه ای که رسانه های خرد و بزرگی زده اید مواظب حرمت قلم باشید و این افراد را بشناسید و هر مطلبی را باز نشر و کپی نکنید .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.