بیانیه رامین همتی رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال درباره اتفاقات دیدار با سایپا

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت هواداران خوب و بامعرفت استقلال
اتفاقات دیدار استقلال در برابر سایپا به گونه اى رقم خورد که من شرمنده شما سروران گرامى شدم و آنقدر ذهن من مشغول بود که نمیتوانستم با شما عزیزان چند کلام صحبت کنم!
اما بعد از گذشت چند روز و در آستانه دیدار حساس استقلال در مقابل پدیده مشهد برآن شدم که نکاتى را هرچند کوتاه خدمت شما عزیزان عارض شوم.
قبل از هرچیز باید بگویم که ارزش هواداران استقلال براى من آنقدر زیاد است که بخاطرشان حاضرم از جان هم براى سربلندیشان مایه بگذارم! درست مثل همان لحظاتى که عاشقانه و بدون هیچ منتى با درخواست شما عزیزان طرحهاى فرهنگى و … را آماده و اجرا میکردیم که باعث سربلندى استقلالیها در فوتبال شویم اما در بازى مقابل سایپا اتفاقاتى افتاد که با بزرگنمایى برخى باعث دلسردى من شد و حتى من را برآن داشت که از سمت خود کناره گیرى کنم که با مخالفت باشگاه استقلال همراه شد!
واقعیت امر این است که اگر عده اى هم با تخطى خود باعث رنجش هواداران خوب استقلال شدند نباید اعمال آنها را به پاى همه زحمتکشان کمیته مشوقین گذاشت! چون هوادارانى که در ورزشگاه حضور داشتند دیدند که لیدرهاى کمیته مشوقین باشگاه استقلال ایران با تمام وجود در طول بازى به حمایت از استقلال پرداختند و هدفى جز موفقیت استقلال ندارند.
باید بگویم که وظیفه ما به عنوان کمیته مشوقین حمایت از یک مجموعه بزرگ است که با تلاش فراوان درحال پیشروى است و اگر ما به عنوان لیدر و مشوق بخواهیم خللى در آن وارد کنیم به تاریخ و اساطیر باشگاه استقلال خیانت کرده ایم پس به ما براى حمایت از همه ارکان باشگاه استقلال حق بدهید
.

اما هواداران خوب باشگاه استقلال بدانند تا آنجایى که در حیطه اختیارات بنده میباشد با عاملان درگیرى برخورد خواهم کرد و مطمئن باشید که از حق هواداران استقلال حتى در برابر خانواده خود هم کوتاه نخواهم آمد پس از شما خواهشمندم که با آرامش بیشتر اجازه انجام روال عادى کار را به من بدهید تا با تمهیدات خود دیگر شاهد بروز درگیرى بر روى سکوها نباشیم!
لیدرهاى کمیته مشوقین همان لیدرهاى زحمتکشى هستند که تا همین چند روز پیش نشان معرفت و شخصیت را از شما خوبان دریافت کرده بودند پس بیائید با نگاهى دوستانه تر نسبت به ناهنجارى ها اولا همه لیدرها را به یک “چوب نرانیم” ، دوماً به لیدرهاى خاطى هم به چشم یک “جانى” نگاه نکنیم و سعى کنیم با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم!
بنده به عنوان رئیس کمیته مشوقین سه شنبه حاضرم جوابگوى تک تک شما عزیزان باشم و اگر بى حرمتى به ساحت هواداران استقلال شده است دست شما عزیزان را ببوسم ولى یادتان باشد که استقلال بیش از هر زمان دیگرى نیاز به حمایت دارد پس بدون ایجاد هیچ چالشى براى حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایید و قطعاً در روزهاى آینده از شما عزیزان دعوت به عمل مى آورم که براى ایراد نقطه نظرات و انتقادات خود میهمان کمیته مشوقین استقلال در کمپ زنده یاد حجازى باشید.

ارادتمند شما رامین همتى

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.