گل زنی میخواهیم بدون توجه به سن و سال

اختصاصی آبی پوشان – استقلال نیاز به مهاجم دارد و به احتمال زیاد به زودی یک مهاجم به این تیم اضافه می شود تا مشکلات شفر در خط حمله به حداقل برسد . نام چندین بازیکن برای حضور در استقلال تا این لحظه مطرح شده است که از بازیکن ۱۹ ساله تا ۳۱ ساله خارجی در بین آنها وجود دارد . آمار و ارقام برخی از آنها همچون کولی بالی و بکامنگا قابل توجه بوده و برخی هم مثل الحاجی گرو که به طور میانگین در ۸ سال اخیر هر سال فقط ۲ گل به ثمر رسانده است .

دیدیم که خیلی از هواداران روی سن و سال مهاجم مدنظر حساسیت زیادی نشان می دهند در حالی که به اعتقاد ما سن و سال مهاجمی که بریا کمک به استقلال می آید زیاد مهم نیست . مهاجمی که به استقلال می آید باید بتواند گلهای خوبی به ثمر برساند و بتواند پاسهای طلایی بازیکنانی چون شجاعیان و جپاروف و حیدری و غفوری و… را به ثمر برساند و مهم نیست چند سال داشته باشد . ما برای سرمایه گذاری و نگاه به آینده این مهاجم را نمیخواهیم بلکه مسکنی میخواهیم که درد گل نزنی مهاجمان استقلال را تسکین بخشد و چه بسا مهاجمی پرتجربه زودتر با شرایط استقلال اخت پیدا کند و یا بازیکن جوان .

تا لحظه درج این مطلب اطلاعی نداریم کدام بازیکن سرانجام آبی پوش خواهد شد ولی هر بازیکنی و با هر سن و سالی میخواهد باشد و فقط گلزن باشد همین برای ما کافیست .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.