استقلال و منصوریان به هم رسیدند

🔹هر چقدر بخواهیم آن خاطره های تلخ نیم فصل اول فصل گذشته را از یاد ببریم برایمان کمی سخت می شود.
🔹هرگز دوست نداشتیم آن اتفاقات برای تیم محبوبمان و علیرضا منصوریان رخ دهد، اتفاقاتی که هفته ها باعث رنجش خاطر هواداران و حتی منصوریان شد تا بالاخره به یک وداع تلخ و ناراحت کننده بین همدیگر تبدیل شود.
🔹منصوریان از استقلال رفت و تا یکسال هیچ خبری از او نشد، نه در رسانه ای مصاحبه ای از او دیده شد و نه در محفلی کسی او را دید.. آرام و ساکت در گوشه ای برای خود زندگی کرد تا نه کسی از دیدنش ناراحت شود و نه با گفته هایش موجب اذیت و آزار کسی را فراهم کند.
🔹یکسال گذشت تا دوباره به فوتبال برگشت با لیگ برتر برگشت و با ذوب آهن برای شروع یک فصل جدید و یک دوره جدید هم قسم شود. هر چه در فصل گذشته برای او و تیم محبوبش اتفاق افتاد دیگر گذشته، و هرگز نباید با خاطره های آن روزها خودش را اذیت می کرد، فوتبال است دیگر و باید دوباره آن را ادامه داد.
🔹در طی این یکسال منصوریان حتی ذره ای از احترام خودش نسبت به استقلال و هواداران کم نگذاشت تا موجب رنجش خاطر کسی را فراهم نکند.
🔹شاید هرگز دوست نداشت به این زودی مقابل تیم محبوب و دوران کودکی و سابق خودش قرار بگیرد.. شاید دوست داشت که این رویارویی کمی دیرتر اتفاق می افتاد اما فوتبال است دیگر و باید این اتفاق می افتاد، استقلال و هواداران به منصوریان رسیدند و منصوریان به آنها.
🔹قرار نیست در این دیدار حتی کوچکترین بی احترامی به منصوریان صورت بگیرد هر چند که مطمئن هستیم که هواداران و تماشاگران آبی آنقدر فهمیده و دانا هستند که هیچگاه به یار قدیمی خود در هیچ شرایطی بی احترامی نخواهند کرد.
🔹همه ناراحتی ها و غصه ها و اشک ها در همان نیم فصل اول فصل گذشته باقی ماندند و ادامه پیدا نکردند حتی به نیم فصل دوم فصل قبل هم کشیده نشدند چه برسد به حالا که یکسال و شش ماه از آن روزها گذشته است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.