بی اعتنا به حاشیه ها به دنبال رسیدن به موفقیت

🔹همین دیروز بود که حقیر نگارنده این مطلب، در مطلب جداگانه ای به هواداران آبی در مقابل حاشیه ها و تیترها و جنجال های برخی از نشریات و کانال های مجازی شیوه بی اعتنایی را پیشنهاد داده بودم و درست یک روز پس از آن مطلب همان پیشنهاد را به سرمربی تیم محبوبمان هم ارائه می دهیم.
🔹قرار نیست پس از هر شایعه ای که هر روز چندین و چند بار تکرار می شود قلم برداریم و در مورد آن بنویسیم.. لااقل ما استقلالی ها طی چند فصل گذشته باید برایمان تجربه شده باشد که دل به شایعه هایی که از طرف مخالفان و بدخواهان منتشر می شود اعتنا نکنیم و تنها و تنها حمایت از تیم محبوبمان را وظیفه اصلی هواداری خود بدانیم.
🔹اگر قرار باشد برای هر شایعه و حاشیه سازی ای زود واکنش نشان دهیم و این فضای مجازی را پر کنیم از فریادها و اعتراض ها و دلهره ها و اضطراب ها، به راحتی هر چه تمام تر گوی و میدان و سبقت را به حریفان خود و مخالفان قسم خورده مان واگذار کرده ایم.
🔹آری اوضاع فوتبال ایران سخت است، بخصوص اگر باشگاه و تیم استقلال باشد، هوادار از تیم انتظار جام دارد، مدیران بدون کسب نتیجه و موفقیت هرگز نمی توانند روی صندلی و میز خود را آینده حساب باز کنند، سرمربی برای مشکل ها و سنگ اندازی هایی که از هر سو به سمتش پرتاب می شود به سختی می افتد و مستعصل می شود.
🔹همه اینها درست اما فوتبال ایران همین است و باید با همین ها ساخت، باید خودمان را آنقدر در چالش ها قرار دهیم که زود با کوچک ترین سختی، حاشیه و شایعه ای از کوره در نرویم.
🔹شاید شایعه ای که امروز بر سر زبان ها افتاد تا حدودی واقعیت داشته باشد، اما سرمربی ایتالیایی تیم محبوبمان باید همین را بداند که اینجا ایران، کشور پر چالش و حاشیه سازی است که برای رسیدن به موفقیت باید به تمامی آنها بی اعتنا بود.
🔹اگر به دنبال کسب موفقیت است باید گوشش بدهکار این مسائل نباشد و با همین امکانات محدود و مختصر و موجود تیم رؤیایی و ایده آل خودش را تمرین دهد و بسازد و به دنبال موفقیت باشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.