فرزند استقلال هوای استقلالت را داشته باش

✍️ محمود فخرالحاج

🔹پس از یک نیم فصل که فرهاد دیگر حاضر نشد در هیچ کنفرانس نه قبل و نه بعد از بازی حضور پیدا کند این حضور هم شگفت انگیز بود و هم حاوی مقدار زیادی روحیه و انرژی مضاعف که امیدوار شدیم تا پایان این فصل ادامه دار باشد.
🔹فرهاد در این کنفرانس خودش را فرزند استقلال خطاب کرد و اینکه بر تمام مشکلات باشگاهی و تیمی استقلال آگاه است و می داند که توقع و انتظار هواداران پس از فصل ها ناکامی تنها و تنها رسیدن به قهرمانی و جام است.
🔹از هواداران درخواست کرد که بگذارند او استقلال را بسازد آنطور که لایق استقلال است و ما هم همین انتظار را از فرهاد داریم، نه تنها از فرهاد از هر کادری که روی نیمکت تیم محبوبمان می نشیند چنین توقعی داریم.
🔹با شناختی هم که ما هواداران در این دو دهه هواداری مان از شخصیت فرهاد مجیدی به دست آوردیم و داریم ما هم انتظار داریم که فرهاد هوای استقلال را داشته باشد.
🔹وظیفه سرمربی حفاظت از تیمش است و تا آخرین روزی که قرارداد دارد و هوادار او را می خواهد باید بر سر مسئولیت خود باشد و کوتاه نیاید الا بخاطر مصلحت استقلال.
🔹آری آقای مجیدی در چند فصلی که به هر دلیلی چه در نیم فصل ها و چه در پایان فصل ها از استقلال جدا شدید هوادار خاطره خوش و شیرینی ندارد، امیدواریم شما هم اینبار هوای استقلال تان را بیشتر از گذشته داشته باشید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.