هوادار عزت می خواهد و احترام

?یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای کانال و سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

باز چشممان به بیانیه دیگری از مدیرعامل تیممان روشن شد. این دومین بیانیه و مصاحبه در طی همین شش روز گذشته از مدیرعامل است.
آن از بیانیه قبلی که پس از شکست برابر سایپا ایراد فرمودند که شاید در تلاش برای لاپوشانی آن شکست بودند و این هم از بیانیه دیگری که با عذرخواهی به پایان رساندند. و هوادار هنوز نمی داند قرار است از هفته بعد این بیانیه ها به کجا بروند و تا کجا ادامه داشته باشند.
هوادار از سرمربی تیمش ناراحت است..هوادار از بی خیالی و سردی مدیرعامل تیمش به سطوح آمده است..و هوادار از بازیکنانی که به قول معروف حتی نیمی از توانشان را در زمین به نمایش نمی گذارند به نقطه جوش رسیده است.
هوادار بیانیه نمی خواهد..هوادار یک مشت جملات زیبا و شسته رفته نمی خواهد..هوادار نتیجه گرفتن تیمش را می خواهد..هوادار صدرنشینی و عظمت و طلوع تیمش را می خواهد..هوادار عزت و احترام در فوتبال این مملکت را می خواهد..هوادار از این همه کری های بی نتیجه که حتی جوابی هم برایشان ندارد خسته شده است..هوادار می خواهد با بردهای تیمش با رقیب و حریفان کری بخواند نه با افتخاراتی که از قدیم داشته اند و حال برای حتی دفاع از آن افتخارات هیچ نشانی از تیم پرقدرت آن دوران نمی بینند.
هوادار عزت می خواهد و احترام..پس لطفا آنها را با بیانیه ها و عذرخواهی های پی در پی سرگرم نکنید.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “هوادار عزت می خواهد و احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.