آب پاکی روی دست هواداران

✍️ محمود فخرالحاج

🔹آن از پست پاستورلو مدیربرنامه های استراماچونی و این هم از پاسخ منفی و قاطع سازمان لیگ به باشگاه استقلال در مورد بازگشت استراماچونی، و این یعنی آب پاکی روی دست هوادارانی که یکی دو هفته ای است که به هوای بازگشت دوباره استراماچونی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کمپین #استراماچونی_را_برگردانید به راه انداخته اند.
🔹هر چند این پیام درخواستی و هشتگ #استراماچونی_را_برگردانید طرف صحبت شان با مدیریت باشگاه و مسئولانی است که برای انتخاب سرمربی دائمی استقلال چند هفته ای را همچنان در حال سکوت می گذرانند و نه واکنشی به شایعات نشان داده اند و نه حمایتی از این درخواست می کنند.
🔹واقعا نمی دانیم چرا مدیران باشگاه در طی این یکی دو هفته گذشته هیچ واکنشی در مورد درخواست های بحق هواداران در مورد سرمربی فصل آینده تیم محبوبشان نشان نمی دهند و باز ترس این را داریم که این امیدواری ها تنها یک طرفه باشد و در واقعیت نه تلاشی از سوی باشگاه استقلال برای بازگرداندن دوباره استراماچونی شده است و نه استراماچونی علاقه ای به بازگشت نشان داده است.
🔹بیچاره هواداری که نه حرفش روبروی باشگاه گوش شنوایی دارد و نه به تجمع مسالمت آمیز همراه با احترامش روبروی وزارت ورزش اعتنایی می شود و ریش و قیچی این تیم به دستان کسانی است که هیچ توجهی به خواسته درست و منطقی هواداران ندارند و کارهایی را انجام می دهند که ۷ فصل متوالی است به نتیجه نرسیده است و آن سرافرازی و رسیدن دوباره تیم استقلال به اوج موفقیت بوده است.
🔹هوادار دوست ندارد دوباره چند هفته ای فریاد اعتراض و درخواست برای حمایت سر بدهد و هیچ اتفاق مثبتی نیفتد و دوباره همان آش باشد و همان کاسه و نیمکت تیم استقلال به دست اشخاصی هدایت شود که نه بار فنی دارند و نه کارنامه موفق و امیدوار کننده ای در گذشته.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.