آخرین وضعیت احمد موسوی هوادار نوجوان استقلال در اهواز

🔹احمد موسوی نوجوان هوادار استقلال بعد از بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان به‌خاطر برخورد سنگ به سرش به‌شدت آسیب دید.
او که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد و روزجمعه تحت عمل جراحی قرار گرفت. اگر چه محمد بعد از عمل به هوش آمده و کمی از خطر دور شده اما اجازه تکلم ندارد و هنوز پزشکان وضعیت نهایی او را اعلام نکرده‌اند.

خانم عطا، مادر این نوجوان اهوازی با اشاره به آخرین وضعیت وی به روزنامه همشهری گفت: «پسرم بعد از آنکه روز جمعه تحت عمل جراحی قرار گرفت دکترها اجازه نمی‌دهند حرف بزند. سر و صورت و همچنین کتف او ورم دارد تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. یک لوله‌ای هم به او وصل است. دکترها می‌گویند برای خارج کردن خون‌هاست. البته خدا را شکر پسرم به هوش آمده ولی خیلی گیج است. الان نمی‌دانم پسرم چند درصد از هوش قبلی خود را کسب کرده است. وقتی سنگ به سر پسرم می‌خورد نزدیک به یک ساعت بیهوش بوده و دو نفر با تنفس مصنوعی او را برای لحظاتی به هوش می‌آورند ولی دوباره بیهوش می‌شود. بعد هم او را به بیمارستان می‌رسانند و سی تی اسکن از سرش می‌گیرند. قدرت سنگی که به سرش زده بودند به قدری زیاد بوده که حتی به بخشی از گوش و صورت پسرم هم آسیب رسانده است.»مادر نوجوان مضروب درباره اینکه چه‌کسی همراه پسرش به استادیوم رفته بود پاسخ داد: «پسرم به همراه پدرش و یکی از آشنایان به استادیوم رفته بودند اما آخر بازی که می‌خواستند از ورزشگاه خارج شوند، هواداران فولاد به آنها حمله می‌کنند و در این شلوغی همدیگر را گم می‌کنند. پدرش می‌گوید ما خودمان را به هواداران فولاد رساندیم اما طرفداران فولاد ما را دوره کردند و گویی که ما دشمن هستیم با سنگ و چوب ما را زدند. مسئولان هم می‌دانند هر دفعه تیمی برای بازی با فولاد به خوزستان می‌آید این اتفاقات می‌افتد اما رسیدگی نمی‌کنند. می‌توانند جریمه کنند. چند سری بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند، آن چند نفری که سنگ می‌زنند را بگیرند و مجازات کنند تا درس عبرتی برای بقیه شود ولی این کار را نمی‌کنند.»

او در ادامه افزود: «شوهر من ناراحتی قلبی دارد. الان دو، سه روز است فقط گریه می‌کند. کاش پزشکان بیمارستان به مسئولان باشگاه فولاد هم زنگ می‌زدند تا ببینند چه بلایی سر پسرم آمده است. هفته قبل تولدش بود و این هفته پسرم روی تخت بیمارستان است. نذر امام رضا(ع) کرده‌ام. بچه‌ام خوب شود دیگر نمی‌گذارم به استادیوم برود. حتی وقتی قبل از عمل به‌هوش بود، خودش گفت دیگر پایم را به استادیوم نمی‌گذارم با اینکه خیلی عاشق تیمش است و حتی عکس روی کیک تولدش را لوگوی باشگاه گذاشتیم..»

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.