آقای اسماعیلی دست مریزاد

#یادداشت_روز

✍️ محمود فخرالحاج

🔹وقتی بازیکنی با خودخواهی و غرور پنالتی تیمش را از دست می دهد و پس از آن دیگر تا پایان بازی از جریان بازی محو می شود نمی توان به سادگی از کنارش گذشت.
🔹شاید بگوییم خب بازی دیگر تمام شده است.. شاید بگوییم بدشانسی بود و تمام شده است و شاید هم هر چیز دیگری هم بگوییم..
🔹اما وقتی متوجه می شویم که با آن پنالتی می توانستیم از شکست فرار کنیم و حتی می توانستیم با آن گل تساوی حتی روحیه مان دو چندان شود و برای زدن گل های بعدی تلاش و همت بیشتری داشته باشیم بیشتر افسوس موقعیت صددرصدی خودمان را می خوریم.
🔹کاش اسماعیلی برای اولین بار و آخرین بار هم که شده بود از خود گذشتگی می کرد.. کاش برای اولین بار و آخرین بار هم که شده بود کمی به حرف بزرگتر خود گوش می داد و پنالتی را به پنالتی زن تیم می سپرد و کاش حالا که خودش با اصرار توپ را گرفت و کاشت تا پنالتی بزند، کمی از آن خودخواهی و غرور هم کم می کرد و به ساده ترین روش ممکن توپ را روانه دروازه می کرد تا شادی گل اش را با هواداران تقسیم می کرد و ده ها شاید دیگر که همگی آنها پشت این چند سطر ماندند و بیان نشدند…
🔹آقا فرشید عزیز، ما هنوز گل های سرنوشت ساز گذشته ات را از یاد نبرده ایم، ما هنوز بازیهای با تعصب ات را از یاد نبرده ایم و از یاد نمی بریم اما خودت خوب می دانی که در ذهن هواداران فوتبال خاطره های تلخ بیشتر ماندگار می مانند و سخت فراموش می شوند.
🔹کاش این دربی اینطور تمام نمی شد، کاش از تنها موقعیت صد در صدمان بهترین استفاده را می بردیم.
🔹تساوی کمترین حق تیم محبوبمان بود که می شد از این دربی بگیرد اما به دست خودمان آن را از دست دادیم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.