آقای دانشگر؛ با این بی انضباطی ها بیگانه نیستیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هنوز هفت ماه از آن حاشیه سازی و اخراج و عذرخواهی و بازگشت دوباره آقای مدافع نگذشته بود که دوباره بخاطر یک بی انضباطی و بی احترامی دیگر از حضور در تمرینات منع شد.
🔹آقای دانشگر هنوز داستان هفت ماه قبل و قبل از بازی دربی نیمه نهایی را از یاد نبرده ایم… هنوز فراموش نکردیم که چرا و به چه دلیل فرهاد مجیدی جنابعالی را بخاطر یک گفته بسیار سنگین و تحقیر آمیز نسبت به باشگاه و هواداران آن از حضور در تمرینات منع کرد اما بخاطر عذرخواهی خشک و خالی تان شما را دوباره به تیم برگرداند.
🔹در دربی بازی کردید و تنها بخاطر گل ثانیه های آخر بازی شما مقداری بخشیده شدید تا هواداران کمی آن گفته ها و پست و استوری تان را از یاد ببرند فقط و فقط بخاطر اینکه تعصب خودتان را به پیراهن این باشگاه و تیم ادا کردید اما… .
🔹اما هفت ماه گذشت و درست با بازگشت دوباره فرهاد مجیدی یک تخلف، یک بی انضباطی و بی احترامی دیگر از شما سر زد، درست پس از برد شیرین برابر پیکان و درست پس از گلی که شما در این بازی به ثمر رساندید… نمی دانیم اینبار فرهاد مجیدی چه مدت می خواهد شما را تنبیه کند یا شاید دوباره بخشیده شوید اما برای هواداران استقلال این بی انضباطی ها ناآشنا نیستند.
🔹هوادار استقلال از مدافعی که تنها سابقه چند فصل حضور در این تیم را دارد انتظار و توقع بیشتری دارد، چه برسد به مدافعی که تمام سالهای فوتبالش را در این تیم سپری کرده باشد.. اگر می خواهید همچنان آبی پوش باقی بمانید و اگر می خواهید همچنان بیشتر در ذهن و قلب هواداران آبی باقی بمانید بیشتر روی رفتار و عملکرد خود تمرین و کار کنید.. تعصب را با هزار راه دیگر هم می توان نشان داد و ثابت کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.