آقای فتح الله زاده خودت را وارد بازی آقایان نکن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹دوباره اسم استراماچونی به میان آمد و هنوز میان راست و دروغ گفته همین آقایان در شک بسیار هستیم و از طرفی استراماچونی هم از آن سوی میدان هیچ صحبتی در مورد درست یا اشتباه بودن این مذاکره ها به میان نمی آورد تا بیشتر به شک هایمان مهر تایید بزنیم.
🔹هواداران هنوز خاطره تلخ جدایی استراماچونی حدود یکسال پیش را از یاد نبرده اند، به همین خاطر وقتی دوباره زمزمه هایی بر بازگشت دوباره ایشان به میان می آید، شروع می کنند به ساختن کمپین و هشتگ هایی که امیدوارند لااقل اینبار شایعه ها تبدیل به واقعیت شوند اما… .
🔹اما اینکه این شایعه ها تا چه حد درست باشند و تبدیل به واقعیت شوند درصد بسیار کمی دارد به همین خاطر وقتی دوباره حرف از بازگرداندن سرمربی دوست داشتنی و موفق ایتالیایی می شود دوستان ظاهر می شوند.
🔹خدمت فتح الله زاده عزیز عرض می کنیم که هواداران هنوز ۹ ماه پیش و بازگشت دوباره شان به عنوان سرپرست موقت باشگاه را از یاد نبرده اند، هواداران حتی استعفای ایشان را قبل از سال نو از یاد نبرده اند و آن وعده ای که در تجمع هواداران روبروی وزارت ورزش داد و آن این بود که اگر نتوانم استراماچونی را به استقلال برگردانم، خودم هم به استقلال برنخواهم گشت اما..
🔹اما ایشان درست کمتر از چند هفته از گفته هایش به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد و استراماچونی هم برنگشت که نگشت.. و حال انگار داستان دوباره در حال تکرار است اما اینکه تا چه حد به واقعیت تبدیل شود، امکان بسیار کمی دارد.
🔹فتح الله زاده دوباره حاضر به وارد شدن به گود شده و به سعادتمند گفته که اگر ایشان بتواند استراماچونی را راضی به آمدن به تهران کند، ایشان قراردادش را در هیات فوتبال تهران و فدراسیون ثبت خواهد کرد، اما قسمت سخت داستان همین راضی شدن استراماچونی و عقد قرارداد جدید و پایبند بودن به تعهدات مالی باشگاه نسبت به قرارداد جدید است که کار را سخت تر کرده تا ثبت قرارداد سرمربی خارجی در فدراسیون فوتبال.
🔹هواداران دیگر هرگز دوست ندارند بازیچه داستان های تکراری آقایان از مدیران حال حاضر یا افراد دیگری همچون فتح الله زاده شوند و پس از دلگرمی های فراوان دوباره ببینند که هیچ کدام شان اصلا واقعیت نداشته و تنها سرگرم کردن هواداران بیشتر نبوده است، به همین خاطر دوباره به فتح الله زاده پیشنهاد می کنیم که خودشان را وارد بازی آقایان نکنند تا خاطره بد دیگری در ذهن هواداران از ایشان ثبت نشود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.