آقای مجیدی؛ هر سخن جایی و…

📝 آقای مجیدی؛ هر سخن جایی و…
🖌 نه به آن سکوت چند ماهه و نه به این فریاد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹نمی دانیم پس از فینال جام حذفی و جدایی فرهاد تا به امروز این چندمین بیانیه و پست افشاگری است که مجیدی در صفحه شخصی اش آن را منتشر کرده است؟
🔹مردی که اصلا رابطه خوب و منطقی با رسانه ها نداشته و ندارد تمام حرفها و گله هایش را تنها و تنها در صفحه شخصی خودش بیان می کند و این شاید در نگاه اصحاب رسانه و حتی هواداران در مورد سرمربی تیمشان (البته در حال حاضر سرمربی سابق تیمشان) هرگز پسندیده و زیبا و قابل قبول نیست.
🔹بیانیه ها و صحبت هایی که کم و بیش هواداران از آن آگاهی دارند و دیگر نمی شود به آن افشاگری گفته شود.. در ضمن خود فرهاد هم باید بداند که قسمتی از مسئوولیت شکست و از دست دادن قهرمانی جام حذفی بر گردن اوست و هواداران این را هرگز فراموش نخواهند کرد.
🔹همیشه گفته ایم که قرار نیست که حرف زور را بالاجبار بپذیریم و در مقابلش گردن خم کنیم، و در برابر زور و حرفها و رفتارهای ناحق باید ایستاد، اما فرهاد هم نباید از یاد ببرد که چهار ماه سکوت غیر منطقی و بسیار اعصاب خوردکن او هم منجر به این اتفاقات امروز شد، و واقعا ما نمی دانیم آن سکوت چند ماهه دوره سرمربیگری اش را باور کنیم یا این افشاگری ها و فریادهای متوالی و پشت سر هم این روزهایش را.
🔹آقای مجیدی ای کاش در همان زمان و در کنفرانس های مطبوعاتی هم برای روشن کردن اذهان هواداران و هم رسانه ها و اهالی فوتبال شجاعانه حرفهایت را می زدی، گله هایت را از هر مسئول و مدیر و وزیری که بود انجام می دادی بسیار بهتر و مناسب تر از فریادهای این روزهایت است.
🔹هوادار استقلال نمی داند از ناکامی های متوالی و طولانی مدت چندین ساله تیم محبوبش ناراحت و افسرده باشد یا از دروغ های مدیران تیمش یا رفتارهای عجولانه و غیر منطقی سرمربی گذشته تیمش؟! طوری هوادار را در سردرگمی عجیبی قرار داده اید که جز تیم محبوبش دیگر نه هیچ نامی را قبول دارد و نه هیچ شخصیتی را.
🔹آقای مجیدی بهتر است هر حرفی را در زمان خودش بیان می کردی و امروز و در زمانی که دیگر بیشتر ماجراها برای هواداران روشن و مشخص شده است، بیانیه دادن های غیر ضروری با جملات تکراری هیچ دردی را از دردهای استقلال و هواداران درمان نخواهد کرد.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “آقای مجیدی؛ هر سخن جایی و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.