آقای مسئول آقای رئیس آقای همه کاره قدر داشته های تیمت را بدان

🔹وقتی برای تیم محبوبت آرزوی داشتن مهاجمینی را داری که بتوانند یاد و خاطره آقای گل های گذشته لیگ را در ذهنت دوباره تداعی کند می شود این روزهایی که می بینیم.
🔹برای رسیدن این روزها، فصل های بسیاری را در انتظار نشستیم.
سخت است برای تیمی که روزی روزگاری آقای گل هایی همچون غلامحسین مظلومی و علی سامره و رضا عنایتی و آرش برهانی را داشت اینطور چندین فصل در حسرت داشتن یک یا چند مهاجم گلزن دست و پا بزند.
🔹از دست دادن چندین مهاجمی که هر کدام شان می توانستند در دراز مدت یاد و خاطره آن گلزنان را زنده کنند باعث این شد که هر فصل در انتظار جذب یک مهاجم گلزن بنشینیم و به این خاطر باشگاه و تیم استقلال به نوعی شد دالانی برای رفت و آمد مهاجمان خارجی و داخلی درجه چندم.
🔹وقتی پس از مدتها و چندین فصل مهاجمانی را یافتیم که در کنار هم مثلث خط آتشینی برای خط هجومی تیم درست کرده اند انگاری آرزویمان برآورده شد.
🔹از یک طرف مهدی قائدی و از طرفی دیگر شیخ دیاباته هر کدام با ۹ و ۸ گل در لیگ و چندین گل دیگر در جام حذفی و آسیا و حالا هم مهاجم سومی بنام ارسلان مطهری از بدو ورودش بوی گل داده است در لیگ ۳ گل و در آسیا ۱ گل برای آبی پوشان به ثمر رسانده اند.
🔹کاش مسئولان استقلال یکبار برای همیشه قدر داشته های خود را بدانند و از تجربه تلخ فصل های گذشته در مورد از دست دادن ستاره ها و گلزنان تیم درس بگیرند و بازیکنان ستاره و گلزنان خوب تیم را برای فصل آینده حفظ کنند.
🔹قرار نیست دوباره حسرت از دست دادن داشته های با ارزش مان را بخوریم و برای بدست آوردن جایگزین های مناسبی همچون آنها چندین فصل به انتظار بنشینیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.