آقا جواد؛ هوادار از شعارها خسته شده است

🔹آقا جواد بازگشت دوباره ات به باشگاه استقلال را تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در پست جدید خودت موفق باشی.
🔹آقا جواد همان طور که خودت می دانی هوادار از شعارها و به به ها و چه چه گویی ها خسته شده است.
🔹اردوی ترکیه هر چقدر خوب باشد باید در هفته های اول لیگ تا نیم فصل اول خودش را با نتایج تیم نمایان سازد.
🔹جذب بازیکنان جوان هر چقدر امیدوار کننده و آینده نگری هم باشد، تیم استقلال و هواداران دیگر از فرصت سوزی ها و صبر کردن های طولانی مدت و صد البته بی نتیجه خسته شده اند.
🔹آقا جواد؛ خودت هم می دانی در طول تاریخ، تیم استقلال و پیراهن آبی استقلال جای بهترین ها و ستاره ها بوده است و در کنار این ستاره ها و ملی پوش ها تعداد اندک جوانانی حضور پیدا می کنند تا در کنارشان تجربه اندوزی کنند.
🔹نه اینکه نصف تیم بزرگ استقلال را بازیکنان جوانی تشکیل بدهند که تاکنون نه ورزشگاه آزادی را به چشم خود دیده اند و نه لیاقت و جایگاه پوشیدن پیراهن بزرگ و پرافتخار استقلال را دارند.
🔹آقا جواد ما هم خوب می دانیم که شما به عنوان سرپرست تیم در کنار آبی پوشان مسئوولیت بزرگ و سختی را برعهده داری، اما هوادار بیشتر از اینکه به دنبال حرف های امیدوار کننده از سوی مسئولان باشگاه باشد، به دنبال دیدن نتایج درخشان و کسب موفقیت تیم محبوبش در مستطیل سبز است.
🔹هوادار مدتهاست دیگر از شعار دادن های مدیران و مسئولان و سرمربی و بازیکنان تیم از اوضاع پیرامون خسته شده است و تنها و تنها موفقیت و کسب نتیجه و جام برای تیم محبوبش می تواند موجب آرامش و خوشحالی اش را فراهم سازد.
🔹ما هم به واقع امیدواریم که این فصل، فصل موفقیت های پی در پی تیم محبوبمان باشد، اما با شعار دادن ها هیچ وقت این جام و قهرمانی بدست نخواهد آمد، درست مثل فصل گذشته و درست مثل شش فصل اخیر که برای استقلال تنها یکی دو قهرمانی در جام حذفی بدست آمده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.