آنالیز محمد تقوی از بازی استقلال و پدیده

استقلال با پیروزی مقابل پدیده نه تنها فاصله خود را با پرسپولیس به سه امتیاز می‌رساند بلکه بارفشار روانی این پیروزی بر پرسپولیس می‌توانست به لغزش این تیم مقابل تراکتورسازی هم کمک کند
نوسانات دائمی استقلال یکبار دیگر در این دیدار موجب شد تا بهترین فرصت برای قهرمانی از دست برود. کادر فنی استقلال مطمئنا شناخت بهتری از من نسبت به تیم خود دارد اما موضوعی که برایم تا حدودی مبهم است استفاده از پژمان منتظری در سمت راست خط دفاعی است. پژمان با تجربه فراوان و بازیخوانی خوب خود استحکام مرکز خط دفاعی را بیشتر می‌کند اما در دفاع کناری فاقد سرعت و چابکی لازم است. گواردیولا بدون دلیل گرانقیمت ترین و سرعتی ترین مدافعین کناری انگلستان را به خدمت نگرفته که همین موضوع نشان می‌دهد سرعت مدافعین کناری فاکتور اصلی برای بازی‌کردن در این پست است.کل پدیده از نبود بازیخوانی دو‌مدافع مرکزی استقلال به دست آمد درحالیکه با بودن پژمان در این پست مطمئنا او‌با پوشش مناسب می‌توانست مانع شود. قرارگرفتن وریا‌عفوری در نیمه دوم بعنوان مدافع راست تفاوت این دو را بخوبی نشان داد.
استقلال قهرمانی را از دست داد اما باید مراقب باشد تا با کسب سهمیه آسیایی به حداقل خواسته هواداران برسد. بدون تردید هواداران خونگرم استقلال سزاوار و شایسته بیشتر از اینها هستند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.