آن مرد آمد…

✍️ محمود فخرالحاج

🔹 اینبار نمی خواهیم بد بین باشیم، اینبار می خواهیم خوشبین باشیم، خوشبین به اینکه از امروز برای استقلال روز دیگری است، روزی که قرار است هشت فصل ناکامی به پایان رسیده و فصل شکوفایی دوباره باشگاه و تیم استقلال باشد.
🔹مصطفی آجرلو؛ تنها کسی که لااقل سابقه مدیریتی و فوتبالی اش از تمام مدیرانی که در این هشت فصل اخیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه نشستند و پس از چند صباحی با شعار اعتراضی هواداران رفتند بیشتر است، سابقه فوتبالی و مدیریتی اش بیشتر از همه آنهاست و امیدواریم که او یک دلسوز واقعی باشد، دلسوز واقعی به فوتبال، دلسوز واقعی به استقلال و ما هواداران اینبار نفسی به راحتی و آرامی بکشیم.
🔹آن مرد آمد… آن مرد با دستور وزیر جدید آمد، آن مرد با کوله باری از تجربه آمد و امید داریم که تمام تجربیات خودش را برای موفقیت دوباره استقلال به کار ببندد، کاری کند که هوادار از او راضی باشد، کاری کند که دیگر نه تجمعی اعتراضی شروع شود، نه صدای اعتراض به انتخابی غلط و نه دوباره حسرت و آه و افسوسی سر داده شود.
🔹این صندلی مدیریت روزی پذیرای اولیایی ها بود، روزی پذیرای قریب ها و فتح الله زاده ها و هر کدام شان با قهرمانی آسیا، با نایب قهرمانی آسیا و کلی قهرمانی در لیگ برتر در یادها و خاطره ها به نیکی ماندند و هرگز از ذهن هواداران آبی فراموش نخواهند رفت، امیدواریم آجرلو هم یکی از همان ها باشد و راه شان را ادامه دهد.

سردار آجرلو

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.