آهای آقایان یکی صدای ما را می شنود؟؟؟؟

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شاید بسیاری با اینگونه تجمع های اعتراض آمیز مخالف باشند و به نظر خودشان دنیا، دنیای ارتباطات و تعامل و گفتگو است و دیگر زمان تجمع در کوچه و خیابان نیست باید خدمت این دوستان بگوییم که این موضوع در مورد باشگاه استقلال و مدیرانش هرگز صدق نمی کند.
🔹کاش مدیران استقلال و مسئولان بلند بالای فدراسیون فوتبال و…و… صدای هواداران را می شنیدند و به صورت منطقی پاسخ می دادند، هوادار از سکوت اعصاب خورد کن چند روزه مدیرعامل تیم شان به سطوح آمده اند و هر چه خبر به بیرون درز می کند و می شنوند تنها و تنها شایعاتی بیش نیست و این بیشتر آنها را کلافه می کند.
🔹در صورتی که اگر یکبار، فقط یکبار بصورت صریح و صادقانه مدیریت باشگاه با هواداران در مورد مسائل اساسی صحبت می کرد و آنها را در جریان قرار می داد دیگر هیچگاه اینگونه موجب ناراحتی و دلگیری و حتی تجمع هواداران نمی شد اما افسوس که هیچگاه این قرار سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشگاه قرار نگرفته که نگرفته است.
🔹هوادار بدون آشوب و هرج و مرج تنها و تنها برای حمایت و دفاع از حق طبیعی تیم محبوبش که چندین فصل متوالی است همنشین ناکامی ها شده است، دست به تجمع می زند و با فریاد انتظار باز پس گیری حق ضایع شده تیم محبوبش را دارد، حال آنکه این صداها و اعتراض ها گوش شنوایی را همراه خود می کند یا نه واقعا نمی دانیم؟!
🔹امروز هم هواداران پس از واکنش صریح استراماچونی به عدم مذاکره جدی برای بازگشت مجدد به تیم استقلال به سطوح آمدند و از دروغگویی ها و وعده و وعید دادن های متوالی مدیران باشگاه به تنگ آمدند و راهی جز تجمع و فریاد اعتراض و واخواهی هیچ راه دیگری نیافتند و این حق طبیعی آنان برای دفاع از تیم محبوبشان است و هیچ کس حق جلوگیری و مقاومت و ایستادن در برابر این تجمع را ندارد.
🔹اینکه تا چه مقدار این صداها و این فریادها و بغض ها و اشک های به تصویر کشیده چشمی برای دیدن و گوشی برای شنیدن پیدا می کند و کسی دلش برای آنها بسوزد و برای تقدیم حق باشگاه و تیم استقلال تلاش و اقدام می کند نمی دانیم… اما حتی اگر هیچ اقدام مثبتی هم صورت نگیرد، هوادار از این تجمع ها و رساندن صدای حق طلبی اش در هیچ کجا پا پس نخواهد کشید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.