ارسلان دیر نیامده، مواظب باشید زود نرود

🔹در اینکه بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران فوتبال خیالشان از بابت جذب ارسلان مطهری به عنوان یک مهاجم داخلی و ایرانی راحت شد و حتی او را در غیاب شیخ دیاباته در کنار مهدی قائدی و حتی به تنهایی در خط حمله گره گشای مشکل گلزنی آبی پوشان می دانند شکی نیست.
🔹باید خاطر نشان کنیم که هواداران به حضور هر سه مهاجم خود از شیخ گرفته تا ارسلان دلخوش هستند و هیچگاه قرار نیست بخاطر جذب ارسلان در نیم فصل اول بخواهند قید دیگر مهاجم خارجی تیم محبوبشان را بزنند یا هر موضوع دیگری.
🔹هواداران آبی تازه در این فصل به اندازه تمام فصل های گذشته ای که تیم محبوبشان مشکل مهاجم گلزن و عدم گلزنی داشت، سه مهاجم شش دانگ و دوست داشتنی را در کنار هم جذب کرده است و قرار نیست این روزهای خوب و دلنشنین تنها به همین یک فصل ختم شود و فصل آینده دوباره روز از نو را آغاز کنیم.
🔹ارسلان همان مهاجمی بود که فصل های متوالی به دنبال حضورش در تیم محبوبمان بودیم، همان مهاجمی که برایش نه نفت فرق می کند و نه ذوب آهن و نه استقلال و کار خودش را که گلزنی است به خوبی می شناسد و بلد است و انجام می دهد.
🔹شاید بسیاری از هواداران خیلی دوست داشتند که ارسلان مطهری در همان زمان منصوریان دو فصل پیش از نفت تهران به استقلال می آمد و گلزنی هایش را از همان زمان شروع می کرد اما دو فصل به طول انجامید تا چنین مهاجم گلزنی پایش به استقلال باز شود.
🔹شاید به نظر و گفته برخی دیگر ارسلان دیر به استقلال آمد و آبی پوشان بیش از دو سه فصل در حسرت داشتن چنین مهاجمی تمام لیگ و حتی کشورهای خارجی را جستجو کردند و به اندازه تعداد انگشتان هر دو دست مهاجم داخلی و خارجی جذب کردند و با آنها فسخ کردند تا اینکه ارسلان بالاخره آبی پوش شد.
🔹اما ما به نظرمان ارسلان هرگز دیر به استقلال نیامده در صورتی که قدرش را بدانند، قرار نیست سرنوشت ارسلان به سرنوشت تیام و دیگر مهاجمان گلزن چندین فصل گذشته تبدیل شود. ارسلان نیم فصل سال ۹۸ آبی پوش شد و قرار نیست که تنها یک نیم فصل یا یک فصل و نیم آبی پوش باقی بماند.
🔹هم تیم استقلال و هم هواداران حالا حالاها به مهاجمی همچون ارسلان نیاز دارند، هم ارسلان، هم مهدی قائدی و هم شیخ دیاباته و قرار نیست ارسلان در پایان این فصل تنها بماند.
🔹حالا که تیم استقلال و هواداران چندین فصل در حسرت داشتن چنین مهاجمانی می سوختند و می ساختند قرار نیست حضور و دوام این سه مهاجم تنها به یک فصل ختم شود، تیم استقلال و هواداران این سه مهاجم را برای چندین فصل متوالی در کنار هم و با پیراهن آبی می خواهند و نیاز دارند و باید آنها را حفظ کنند به هر قیمتی.
🔹آری به هر قیمتی.. هنوز هواداران یادشان نرفته که بخاطر چند صد هزار دلار ناقابل و بیشتر برای تمدید قرارداد مامه تیام، لجبازی کردند و موجب از دست دادن آن مهاجم شدند و بعدها باشگاه مجبور شد چندین برابر همان چند صد هزار دلار را خرج مهاجمان خارجی دیگری از جمله منشا و ایسما و گونزالس کند و آخرش هیچکدام شان به اندازه مامه تیام نتوانستند برای استقلال مثمرثمر باشند و در پایان فصل از استقلال رفتند.
🔹هم ارسلان باید برای فصل آینده همچنان آبی پوش باقی بماند و هم قائدی و هم شیخ دیاباته حتی با قیمتی بالاتر از این فصل و هرگز قرار نیست چنین مهاجمانی را دوباره به دلیل لجبازی مدیران از دست بدهیم و چندین برابر قیمتی که قرار بود برای تمدید قراردادشان پرداخت شود، خرج جذب مهاجمان ناکارآمد دیگری شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.