استرس های تمام ناشدنی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹نمی دانیم اگر باز مدیران خودشان را به بی خیالی بزنند و از پرداخت مطالبات مالی این مهاجم خارجی سر باز بزنند و به بهانه جذب یک مهاجم بهتر و حتی ارزان تر قید تمدید قرارداد با شیخ دیاباته را بزنند آیا باز هم می توانیم ساکت بنشینیم و خرابکاری های آقایان را به چشم ببینیم؟
🔹تنها تمدید قرارداد با این مهاجم تمام داستان نیست، ابتدا باید مطالبات و بدهی های یک فصل گذشته را تمام و کمال بدهید و سپس برای فصل آینده وارد مذاکره با این مهاجم شوید، مهاجمی که به قول مدیران سابق با باشگاه قرارداد دو ساله دارد و خیال هواداران از بابت ماندن او راحت.
🔹درست مثل وعده ای که در قبال ماندن مامه تیام داده بودند و مثل آب خوردن آن مهاجم گلزن و دوست داشتنی را هم در پایان فصل از دست دادیم و ماند مطالبات پرداخت نشده آن مهاجم و یک فصل و نیم انتظار برای جذب دیاباته که یک سر و گردن از او بالاتر و بهتر بود و توانست آقای گل این فصل هم شود.
🔹نمی دانیم مدیران یک باشگاه چقدر می توانند بد سلیقه و کج فکر و بی توجه باشند که سرمایه ای همچون دیاباته را که برای باشگاه و تیم استقلال در این فصل درآمد زایی فراوانی کرد و به آقای گلی لیگ رسید از دست بدهند و عین خیالشان هم نباشد.
🔹به واقع هر فصل خسته شدیم، خسته از ترس و استرس فسخ قراردادهای ستاره های دوست داشتنی تیم محبوبمان.. هر فصل باید اضطراب این را داشته باشیم که جباری نرود، جباروف بماند، مامه تیام می ماند یا نه؟! مطالبات دیاباته این ماه پرداخت می شود یا نه؟! پایان فصل شد آیا او هنوز علاقه ای به ماندن دارد یا نه؟ یا بهتر است بگوییم که مدیران باشگاه علاقه ای به ماندن ستاره های تیم شان دارند یا نه؟!
🔹خسته شدیم و اینبار هم در فصلی که بدون مدیرعامل و بدون سرمربی به سرمی بریم تنها همین فسخ قرارداد و مهلت ۱۰ روزه این مهاجم برای پرداخت مطالبه هایش بود که به ترس ها و استرس هایمان بیفزاید که همه از تنها و تنها از چشم مسئولان و مدیرانی می بینیم که هیچ علاقه ای به باشگاه و تیم استقلال ندارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.